Pressto.

Nagłowek strony

Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 40, Nr 1 (2013) Past, Present and Future of Language Education Abstrakt  PDF
Hanna Komorowska
 
Vol 43, Nr 1 (2016) Dilemmas in language teaching and teacher education Abstrakt
Hanna Komorowska
 
Vol 40, Nr 2 (2013) Using Blogs for Foreign Language Teaching and Learning Abstrakt
Gabriela Gorąca-Sawczyk
 
Vol 44, Nr 1 (2017) Wissensmanagement – ein allgemeiner Aufriss Abstrakt  PDF
Magdalena Rozenberg
 
Vol 44, Nr 1 (2017) Quality Assurance in Teacher Education Abstrakt  PDF
Hanna Komorowska
 
Vol 38 (2011) The role of in-service training for language teachers in the domain of language competence Abstrakt  PDF
Mirosław Pawlak
 
Vol 43, Nr 1 (2016) Der frühe Sprachunterricht muss umkehren – ein Plädoyer für eine „neue” Didaktik. Early language teaching has to change – arguments for introducing “new” didactics. Abstrakt
Magdalena Olpińska-Szkiełko
 
Vol 40, Nr 2 (2013) Analytisch versus holistisch oder: Warum Erwachsene im Fremdsprachenunterricht den Erklärungen eine besondere Bedeutung beimessen? Abstrakt
Małgorzata Czarnecka
 
Vol 43, Nr 2 (2016) Die Deutschdidaktik in Polen muss umkehren. Eine RetroPerspektive. German language education in Poland must change. A retro-perspective view. Abstrakt
Grażyna Lewicka
 
Vol 39, Nr 1 (2012) Interculturality on the border of disciplines. Polish language teaching as a means of intercultural education Abstrakt  PDF
Katarzyna Stankiewicz, Anna Żurek
 
Vol 38 (2011) Analyzing types of classroom interaction in CLIL Abstrakt  PDF
Katarzyna Papaja
 
Vol 42, Nr 2 (2015) Teaching materials for English in the primary education – also for the pre-school education? Abstrakt
Magdalena Olpińska-Szkiełko
 
Vol 39, Nr 1 (2012) Vermittlung der Abtönungspartikeln im DaF-Unterricht Abstrakt  PDF
Justyna Duch-Adamczyk
 
1 - 13 z 13 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.



    Metadata from Crossref logo       Crossref Similarity Check logo