Tom 10 Nr 19 (2012): Microcosm
Microcosm
Marek Hendrykowski
5-14
Tajemnica korespondencji. O "Cudzych listach" Macieja J. Drygasa
https://doi.org/10.14746/i.2012.19.01
PDF
Justyna Bucknall-Hołyńska
15-22
A Study of the Film Adaptations of Marek Hłasko's Prose by the Students of the Film School in Łódź
https://doi.org/10.14746/i.2012.19.02
PDF (English)
Anna Śliwińska
23-31
England in a Miniature in Mike Leigh's "The Short and Curlies"
https://doi.org/10.14746/i.2012.19.03
PDF
Anna Igielska
33-42
„The End" i projekt happy endu. O funkcji piosenki w "Czasie Apokalipsy" F.F. Coppoli
https://doi.org/10.14746/i.2012.19.04
PDF
Marek Kaźmierczak
43-56
Małe formy, wielkie sprawy. Deontologia a potoczność w przekazach audiowizualnych dostępnych na YouTube
https://doi.org/10.14746/i.2012.19.05
PDF
Justyna Czaja
57-65
Patrzenie poprzez fragmenty. Komiksowy dziennik Aleksandra Zografa "Pozdrowienia z Serbii"
https://doi.org/10.14746/i.2012.19.06
PDF
Konstanty Szydłowski
67-80
Model jako punkt wyjścia dla małej formy w wideo-art
https://doi.org/10.14746/i.2012.19.07
PDF
Andrzej Szpulak
81-87
"Wieczór" Edwarda Żebrowskiego - autorska kopia
https://doi.org/10.14746/i.2012.19.08
PDF
Marek Hendrykowski
89-93
"Rzodkiewki" Janusza Morgensterna
https://doi.org/10.14746/i.2012.19.09
PDF
Piotr Pomostowski
95-103
Jazzowość filmu - filmowość jazzu. O muzyce Krzysztofa Komedy w filmach krótkometrażowych Romana Polańskiego
https://doi.org/10.14746/i.2012.19.10
PDF
Piotr Prusinowski
105-109
Automatyzm ludzkiej egzystencji w filmie "Dom" Jana Lenicy i Waleriana Borowczyka
https://doi.org/10.14746/i.2012.19.11
PDF