Tom 13 Nr 22 (2013): Production Culture
Production Culture
Anna Wróblewska
9-25
Polska produkcja filmowa po roku 2005 w perspektywie badań ilościowych
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.01
PDF
Grzegorz Fortuna
27-43
Rynek wideo w Polsce
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.02
PDF
Bolesław Racięski
45-57
Autor filmowy według przepisów prawa w systemach droit d`auteur i copyright. Zarys problematyki
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.03
PDF
Małgorzata Smoleń
59-72
Studia Filmowe „Wir” i „Kronika”, czyli kilka uwag na temat produkcji filmów dokumentalnych po 1989 roku
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.04
PDF
Marcin Adamczak
73-90
Między poetyką kulturową a kulturą produkcji. Społeczny kontekst realizacji pierwszych filmów Andrzeja Wajdy
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.05
PDF
Rafał Syska
91-104
Narracja i produkcja znaczeń w filmowym neomodernizmie
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.06
PDF
Marek Hendrykowski
105-113
Produkcja filmowa jako kultura. O pisarstwie filmowym Edwarda Zajička
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.07
PDF
Ewa Sobolewska, Jan Zamojski
115-132
Dwugłos o poznańskim Studiu Filmów Animowanych
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.08
PDF
Ewa Mazierska
133-149
Želimir Žilnik and Eastern European independent cinema
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.09
PDF (English)
Dorota Ostrowska
151-159
Magic, emotions and film producers: unlocking the “black-box” of film production
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.10
PDF (English)
Spela Zajec
161-173
Film production between “global” and “local”: insights from Bosna and Herzegovina
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.11
PDF (English)
Balázs Varga
175-187
Tradition and Modernization. Contemporary Hungarian Popular Cinema
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.12
PDF (English)
Pavel Skopal
189-199
The (Restored) Practice of DEFA Co-productions with the “Normalized” Czechoslovak Film Studio in the 1970s
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.13
PDF (English)