Pressto.

Neofilolog

Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Nr 48/1 (2017) Determinanty korzystania ze strategii uczenia się języka angielskiego przez studentów poznańskich uczelni Abstrakt  PDF
Jakub Przybył
 
Nr 48/1 (2017) Różnice w korzystaniu ze strategii uczenia się języka angielskiego przez studentów: wnioski z badania Abstrakt  PDF
Jakub Przybył, Malwina Małowska, Klaudia Chmielewska, Marta Gawek, Małgorzata Grzymała
 
Nr 48/1 (2017) Dynamiczny charakter zmiennych indywidualnych – wyzwania badawcze i implikacje dydaktyczne Abstrakt  PDF
Mirosław Pawlak
 
Nr 48/1 (2017) Cechy użytkowników języków obcych sprzyjające interkomunikacji (komunikacji w językach pokrewnych) Abstrakt  PDF
Anna Grabowska
 
Nr 49/1 (2017) Różnice indywidualne w uczeniu się języków obcych w wiejskiej szkole gimnazjalnej Abstrakt  PDF
Melanie Ellis
 
Nr 48/2 (2017) Różnice indywidualne w nabywaniu kompetencji pragmatycznej przez nauczycieli języka angielskiego Abstrakt  PDF
Anna Szczepaniak-Kozak, Emilia Wąsikiewicz-Firlej
 
1 - 6 z 6 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.



    Metadata from Crossref logo       Crossref Similarity Check logo