Pressto.

Nagłowek strony

Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Nr 4 (2016) EU’s pressing communication challenge Abstrakt
Konrad Niklewicz
 
Nr 2 (2014) Dziennikarstwo śledcze w formule non profit: ryzykowny eksperyment czy naturalna alternatywa? Abstrakt  PDF
Wojciech Adamczyk
 
Nr 2 (2016) Normative media theories: the media in the new democracies Abstrakt
Dorota Piontek
 
Nr 2 (2014) Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji jako przedmiot zainteresowania polityków Abstrakt  PDF
Maria Wąsicka
 
Nr 2 (2015) Środki masowego przekazu w kulturze współczesnej - informacja i oświecenie czy manipulacja? Abstrakt  PDF
Katarzyna M. Cwynar
 
Nr 2 (2015) Czy Andrzej Duda wygrał dzięki internetowi? Abstrakt  PDF
Maria Nowina Konopka
 
Nr 2 (2014) Media elektroniczne w polskich kampaniach wyborczych do Parlamentu Europejskiego Abstrakt  PDF
Małgorzata Adamik-Szysiak
 
Nr 1 (2014) Od Al-Dżaziry do Twittera - wpływ mediów na Arabską Wiosnę Abstrakt  PDF
Kamila Bielińska
 
Nr 3 (2014) The image of Europe in the modern media. The analysis of Ukrainian weekly Zerkalo nedeli Abstrakt
Alisa Nechyporuk
 
Nr 3 (2014) The role of the discourse of intellectuals in foreign opinion journalism in communicative evolution Abstrakt
Bogdana Nosova
 
Nr 1 (2015) „Alternative für Deutschland” – niemiecka eurosceptyczna partia pozaparlamentarna. Próba analizy wizerunku w przestrzeni internetu Abstrakt  PDF
Agnieszka Walecka-Rynduch
 
1 - 11 z 11 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.



    Metadata from Crossref logo       Crossref Similarity Check logo