Szukaj
Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and Audiovisual Communication
Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and Audiovisual Communication
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
PRZESYŁANIE TEKSTÓW
Proces Recenzji
Lista recenzentów
Zasady etyki
Prawa autorskie
Polityka prywatności
Zespół redakcyjny
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Szukaj
MAREK HENDRYKOWSKI
199-216
Wielkie figury semantyczne w dziele filmowym
https://doi.org/10.14746/i.2016.27.15.
Marek Hendrykowski
29-38
Wokół definicji parodii filmowej
2014 stycznia 13
https://doi.org/10.14746/i.2014.23.4
Zbigniew Kloch
154-162
"Dr House" - gra i semiologia
2012 stycznia 13
https://doi.org/10.14746/i.2012.19.18
Marek Hendrykowski
5-14
Tajemnica korespondencji. O "Cudzych listach" Macieja J. Drygasa
2012 stycznia 13
https://doi.org/10.14746/i.2012.19.01
NIKODEM KAROLAK
280-290
Autobiograficzne filmy Terayamy Shujiego na tle japońskiej Nowej Fali. Na pograniczu kina i teatru
https://doi.org/10.14746/i.2016.28.21.
Justyna Sulejewska
113-118
Self-reflexiveness in Photo-film Form as Illustrated by Zbigniew Czapla’s "Paper Box"
2014 czerwca 13
https://doi.org/10.14746/i.2014.24.12
Marek Hendrykowski
249-255
Metodologiczne problemy historii powojennego dokumentu filmowego w Polsce
2015 stycznia 13
https://doi.org/10.14746/i.2015.25.19
Marek Hendrykowski
171-180
Dwaj ludzie z szafą w perspektywie genologicznej
2014 czerwca 13
https://doi.org/10.14746/i.2014.24.19
Marek Hendrykowski
189-201
Dramaturgia "Dwóch ludzi z szafą"
2015 stycznia 13
https://doi.org/10.14746/i.2015.25.12
Anna Śliwińska
53-68
Pianista – obraz getta w filmowym języku Romana Polańskiego
2011 stycznia 13
https://doi.org/10.14746/i.2011.17.18.03
Wojciech Lipowski
308-313
Refleksy na powierzchni klosza. Otwórczości filmowej Kornela Filipowicza
2009 czerwca 13
https://doi.org/10.14746/i.2009.13.14.23
Adam Domalewski
207-217
Analiza gatunkowo-estetyczna „Pomostu” Chrisa Markera. Interpretacja filmu jako przykładu „kina możliwego”
2013 stycznia 13
https://doi.org/10.14746/i.2013.21.15
Dominika Staszenko-Chojnacka
125-138
Postklasyczna groza. Przeobrażenia fuzji gatunkowej survival horroru
2023 lipca 3
https://doi.org/10.14746/i.2023.33.42.8
1 - 13 z 13 elementów
Parametry wyszukiwania
Zapytanie
Według autora
Od
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Szukaj
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się