Szukaj
Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and Audiovisual Communication
Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and Audiovisual Communication
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
PRZESYŁANIE TEKSTÓW
Proces Recenzji
Lista recenzentów
Zasady etyki
Prawa autorskie
Polityka prywatności
Zespół redakcyjny
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Szukaj
Anna Desponds, Anna Szylar
227–246
Uwaga, ekran, akcja, reakcja. Czym jest dokument interaktywny – perspektywy rozwoju w Polsce na podstawie badań
2018 kwietnia 26
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.17.
Justyna Czaja
75-81
A Brief History of Communism. "Rabbit à la Berlin" by Bartosz Konopka
2012 czerwca 13
https://doi.org/10.14746/i.2012.20.06
Witold Stok
279-282
Ear to the ground. Searching for ourselves in each other
2023 października 20
https://doi.org/10.14746/i.2023.34.43.17
Serhiy Marchenko
57-75
Non-fiction cinema of independent Ukraine
2023 października 20
https://doi.org/10.14746/i.2023.34.43.4
Bogumiła Fiołek-Lubczyńska
137-144
Grand Theatre, Oratory and Anthropology in the Documentaries of Andrzej Fidyk
2014 czerwca 13
https://doi.org/10.14746/i.2014.24.15
Katarzyna Boratyn
65–75
Aktualizacja, fragmentaryzacja, trwanie – próba opisu perspektyw czasowych współczesnego dokumentu
2018 kwietnia 26
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.05.
Anna Granatowska
61-70
Between Documentary and Fiction: Authenticity and Voyeurism in the Cinema of Ulrich Seidl
2014 czerwca 13
https://doi.org/10.14746/i.2014.24.6
Marek Hendrykowski
29-52
Holocaust Survivors. A Study on the Poetics of Documentary Films
2011 stycznia 13
https://doi.org/10.14746/i.2011.17.18.02
Marek Hendrykowski
103-118
Jerzy Bossak. Szkic do portretu (1910–1989)
2017 marca 15
https://doi.org/10.14746/i.2017.29.6
Radosław Dąbrowski
87-107
Krzysztof Kieślowski and Ingmar Bergman – once again about a certain artistic relationship
2019 marca 25
https://doi.org/10.14746/i.2018.33.08
Anna Mikonis-Railiene
77-90
Man, History and Poetry. Dominant Tendencies in Lithuanian 21st-Century Documentary Films
2014 czerwca 13
https://doi.org/10.14746/i.2014.24.8
Marek Hendrykowski
67-77
Nowy dokument historyczny
2015 czerwca 13
https://doi.org/10.14746/i.2015.26.06
Justyna Czaja
107-112
The Past and Memory in "Archive of Lives": Justyna Łuczaj-Salefs Impressionist Historical Documentary
2014 czerwca 13
https://doi.org/10.14746/i.2014.24.11
Anna Śliwińska
165-170
Satisfaction or Hard Labour? Portrait of a Ballet School in 52 Percent by Rafał Skalski
2014 czerwca 13
https://doi.org/10.14746/i.2014.24.18
Piotr Pławuszewski
231-235
Kino przestronnego kadru
2011 stycznia 13
https://doi.org/10.14746/i.2011.17.18.13
Małgorzata Smoleń
193-205
Pod warszawskim adresem: wyobrażenia i realia. Dokumentalne opowieści o stolicy, jej mieszkańcach i prowincjonalnych „słoikach”
2013 stycznia 13
https://doi.org/10.14746/i.2013.21.14
Denis Viren
277-280
The Relationship Between Form and Content in Early Grzegorz Królikiewicz Documentaries
2014 czerwca 13
https://doi.org/10.14746/i.2014.24.27
Monika Górska
322-325
Historia bez pointy
2009 czerwca 13
https://doi.org/10.14746/i.2009.13.14.25
Andrzej Szpulak
99-106
"The Story of the Kowalski Family" and Quarter L. Memory Messages on the Screen
2014 czerwca 13
https://doi.org/10.14746/i.2014.24.10
Andrzej Szpulak
113-122
View from the inside. The images of the city in the “black series” documentary films in Poland in the 1950s
2019 stycznia 8
https://doi.org/10.14746/i.2017.31.11
Wojciech Otto
123-134
On a construction site – a change of perspectives. Architecture in Polish documentaries of the 1960s.
2019 stycznia 8
https://doi.org/10.14746/i.2017.31.12
Piotr Pławuszewski
174-177
Opowieść reżysera, który chce być reżyserowany
2012 stycznia 13
https://doi.org/10.14746/i.2012.19.19
Anna Estera Mrozewicz
173-192
Podwodne, kosmiczne, duchowe. Miasta rosyjskie a sfera publiczna w filmach skandynawskich dokumentalistów
2013 stycznia 13
https://doi.org/10.14746/i.2013.21.13
Tetiana Mychajłowa
49-56
Triada obrazów akwatycznych jako podstawa integralności kompozycji filmu dokumentalnego Ołeksandra Awszarowa i Switłany Rudiuk Wasz Wasyl
2023 października 20
https://doi.org/10.14746/i.2023.34.43.3
26 - 49 z 49 elementów
<<
<
1
2
Parametry wyszukiwania
Zapytanie
Według autora
Od
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Szukaj
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się