Szukaj
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Szukaj
Magdalena Hinc-Wirkus
197-223
„Trening orientacji i zarządzania czasem” w toku czynności dnia codziennego z osobami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym
2018 września 9
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.17.11
Renata Marciniak-Firadza
139-159
Kilka uwag o stanie badań nad kompetencją słowotwórczą dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
2018 września 9
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.18.09
Maria Szyszkowska
165-169
Wyróżnik człowieczeństwa
2013 stycznia 1
https://doi.org/10.14746/ikps.2013.1.11
Wojciech Otrębski, Katarzyna Mariańczyk
47-76
Tranzycja uczniów z niepełnosprawnością intelektualną z edukacji na rynek pracy - perspektywa rodzica
2018 października 22
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.03
Łukasz Koperski
165-184
Znaczenie ruchu rodziców w procesie emancypacji osób niepełnosprawnych intelektualnie
2016 marca 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.12.08
Agata Jakubas
89-110
„Kobietą być, to być kobietą” – piętno „niepełnosprawnej płci”1 w doświadczeniach kobiet z głębszą niepełnosprawnością intelektualną uczęszczających do środowiskowego domu samopomocy
2015 września 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.10.06
Izabella Kaiser
33-51
Czas wolny dzieci niepełnosprawnych intelektualnie w opinii rodziców
2018 września 9
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.17.03
Anna Drozdowicz
35-54
Relacje z rówieśnikami i ich znaczenie dla młodzieży z umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności intelektualnej w edukacji specjalnej – w świetle badań własnych
2015 grudnia 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.11.02
Irena Ramik-Mażewska
99-118
Edukacja nie na próżno. Rzecz o (nie)świadomej tożsamości osób niepełnosprawnych intelektualnie
2015 czerwca 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.9.05
Agnieszka Drzazga
85-98
Rodzicielstwo osób z niepełnosprawnością intelektualną – od akceptacji do wsparcia
2016 marca 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.12.04
Beata Cytowska
61-83
Nauczanie kierowane jako metoda rozwijająca samodzielność oraz autonomię dzieci i młodzieży z głęboką niepełnosprawnością intelektualną
2016 marca 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.12.03
Anna Gutowska
159-177
Mikroświat inności dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną – raport z badań
2018 września 9
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.17.09
Andrzej Twardowski
17-39
Możliwości wykorzystania rówieśniczego tutoringu w edukacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
2014 stycznia 1
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.5.02
Marzena Buchnat
31-44
Metoda projektów płaszczyzną inkluzji dla dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną
2013 stycznia 1
https://doi.org/10.14746/ikps.2013.3.03
Sandra Krajczy
133-149
Wsparcie informacyjne – oczekiwania rodziców wychowujących dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
2013 stycznia 1
https://doi.org/10.14746/ikps.2013.2.07
Natalia Marciniak-Madejska
115-131
Życie dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną – problematyczność realizacji potrzeby seksualności i niezależności w perspektywie rozwoju tożsamości
2013 stycznia 1
https://doi.org/10.14746/ikps.2013.2.06
Wioletta Szarecka
75-92
Rodzeństwo osoby niepełnosprawnej intelektualnie. Studium przypadku
2013 stycznia 1
https://doi.org/10.14746/ikps.2013.2.04
Sabina Pawlik
59-74
Sztuka jako sposób włączania osób z niepełnosprawnością intelektualną do społeczeństwa
2015 stycznia 1
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.8.04
Monika Karwacka
57-74
Przemoc seksualna wobec osób z niepełnosprawnością intelektualną
2013 stycznia 1
https://doi.org/10.14746/ikps.2013.2.03
Piotr Plichta
35-42
O czym marzą uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną?
2015 stycznia 1
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.8.02
Mateusz Szurek
161-180
Szczegółowa diagnoza logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym jako podstawa skutecznej terapii
2018 września 9
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.18.10
Iwona Myśliwczyk
143-158
Analiza wypowiedzi pracowników domów opieki społecznej na temat ich własnego sposobu rozumienia i doświadczania dorosłości przez podopiecznych
2018 września 9
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.17.08
Sabina Pawlik
129-142
Twórczość artystyczna jako sposób urzeczywistniania paradygmatu emancypacyjnego
2018 września 9
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.16.08
Renata Marciniak-Firadza
29-51
Kilka uwag o potrzebie badań kompetencji słowotwórczych dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
2018 maja 28
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.14.02
1 - 24 z 24 elementów
Parametry wyszukiwania
Zapytanie
Według autora
Od
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Szukaj
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się