Szukaj
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Szukaj
Sławomira Sadowska
9–27
Studia na kierunku pedagogika specjalna jako przestrzeń czytania naukowego
2018 stycznia 30
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.13.01
Alla Kolypayeva
187–194
From the segregation to the inclusion: Ukrainian realities of the education
2016 marca 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.12.09
Dorota Podgórska-Jachnik
15-32
Pedagogika emancypacyjna a pedagogika specjalna – kluczowe kategorie w emancypacyjnym dyskursie niepełnosprawności
2015 września 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.10.02
Nava Bar, Arie Kizel
163-187
On the continuum from mainstreaming to inclusion: the development of the approaches towards students with special needs and their expression in the educational frameworks in Israel
2015 grudnia 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.11.08
Teresa Serafin
25-55
Analiza wybranych norm prawnych określających nowe obowiązki nauczycieli i specjalistów wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego oraz poradni psychologiczno-pedagogicznych
2013 stycznia 1
https://doi.org/10.14746/ikps.2013.2.02
Anna Drozdowicz
35-54
Relacje z rówieśnikami i ich znaczenie dla młodzieży z umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności intelektualnej w edukacji specjalnej – w świetle badań własnych
2015 grudnia 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.11.02
Agata Jakubas
89-110
„Kobietą być, to być kobietą” – piętno „niepełnosprawnej płci”1 w doświadczeniach kobiet z głębszą niepełnosprawnością intelektualną uczęszczających do środowiskowego domu samopomocy
2015 września 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.10.06
Marcin Wlazło
33-49
(Neo)liberalne uwikłania emancypacyjnego paradygmatu pedagogiki specjalnej
2015 września 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.10.03
Beata Borowska-Beszta
31-67
Ohyake (公) czy watakushi (私) i puraibashii (プラ イバシー) ? Przestrzenie i artefakty systemu edukacji specjalnej i inkluzyjnej w Japonii: Raport z wizualnej mikroetnografii edukacyjnej
2019 stycznia 7
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.03
Katarzyna Parys
29-55
Zjawisko pozoru w systemie kształcenia uczniów niepełnosprawnych – próba identyfikacji i propozycje rozwiązań
2014 stycznia 1
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.4.02
Aleksandra Antonik
87-99
Edukacja włączająca w Norwegii
2013 stycznia 1
https://doi.org/10.14746/ikps.2013.3.06
Zenon Gajdzica
9-19
O roli i pozycji badacza w badaniach rzeczywistości szkoły specjalnej i integracyjnej
2013 stycznia 1
https://doi.org/10.14746/ikps.2013.3.01
Mariusz Wielebski
161-179
Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego jako podstawowy dokument organizowania warunków kształcenia specjalnego
2018 października 22
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.08
Sabina Pawlik
129-142
Twórczość artystyczna jako sposób urzeczywistniania paradygmatu emancypacyjnego
2018 września 9
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.16.08
Melinda R. Pierson
107-116
Samoświadomość w Stanach Zjednoczonych: historia i definicje
2014 stycznia 1
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.4.05
1 - 15 z 15 elementów
Parametry wyszukiwania
Zapytanie
Według autora
Od
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Szukaj
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się