Szukaj
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Szukaj
Iwona Konieczna
125-139
Możliwości komunikacyjne dziecka z zespołem Aspergera
2015 grudnia 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.11.06
Ewa Gacka
147-160
Specyfika komunikacji werbalnej i niewerbalnej dziecka z zespołem Aspergera w kontekście odgrywanej przez nie roli ucznia i kolegi
2018 września 9
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.19.09
Tina Hudáková
143–157
Autonómnosť a profesionalita učiteľa v rámci interakcie učiteľ – žiak
2018 stycznia 30
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.13.08
Alexander Muller Ruvimovich, Lisovskaya Tatiana Viktorovna
195-211
Bоспи- тание в социуме толерантности к детям-инвалидам с психофизическими наруше- ниями
2016 marca 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.12.10
Andrzej Twardowski
43-64
Rola rówieśniczego tutoringu w rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych dzieci przedszkolnych z niepełnosprawnościami
2018 czerwca 12
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.15.03
Magdalena Magierska-Krzysztoń, Magdalena Olempska-Wysocka
167-188
Kompetencje językowe dzieci z głuchotą prelingwalną zaimplantowanych do drugiego roku życia
2019 stycznia 7
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.09
Izabella Kucharczyk
89-113
Wybrane cechy rozwoju języka u dzieci z niepełnosprawnością wzroku
2018 maja 28
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.14.06
Agnieszka Kamyk - Wawryszuk
143-166
Prewerbalne zachowania komunikacyjne dzieci z zespołem Cri du Chat w ocenie rodziców
2019 stycznia 7
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.08
Teresa Żółkowska
245-255
From communication to humanization of disabled person
2018 września 9
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.16.14
Tomasz Herzog
113-127
Bowling Together: On Selected Aspects of Professional Capital in 21st Century Education
2018 czerwca 12
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.15.08
Magdalena Olempska-Wysocka
115-135
Rozwój mowy i komunikacji dziecka z uszkodzonym słuchem
2018 maja 28
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.14.07
1 - 11 z 11 elementów
Parametry wyszukiwania
Zapytanie
Według autora
Od
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Szukaj
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się