Szukaj
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Zasady etyki
Recenzenci
Polityka prywatności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
DE
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
DE
Szukaj
Karolina Starego
285-311
Dyskurs edukacyjny oraz problem dyskursywnego konstruowania tożsamości i wiedzy z perspektywy krytycznej i krytycznie zorientowanej analizy dyskursu
2019 lutego 19
https://doi.org/10.14746/kse.2017.12.14
Joanna Cukras-Stelągowska
379-400
„Zdecydowanie żydowskie, wyraźnie polskie”… Strategie narracyjne twórców Muzeum Historii Żydów Polskich Polin
2019 lutego 19
https://doi.org/10.14746/kse.2017.12.19
Zbyszko Melosik
23-34
Piłka nożna i rekonstrukcje niemieckiej tożsamości narodowej
2016 grudnia 15
https://doi.org/10.14746/kse.2016.10.2
Monika Popow
273-284
Uczenie się jako przestrzeń dyskursywnie konstruowana
2019 lutego 19
https://doi.org/10.14746/kse.2017.12.13
Monika Kozłowska
119-133
Ideologia hip-hopowa na przykładzie tekstów hip-hopowych
2012 grudnia 10
https://doi.org/10.14746/kse.2012.2.09
Jędrzej Stępak
295-304
Tajemnice labiryntów. Geneza, znaczenie i perspektywy dla arteterapii
2016 grudnia 15
https://doi.org/10.14746/kse.2016.10.22
Justyna Spychalska-Stasiak
245-272
Na tropie dyskursu traumy w metodologicznej samowiedzy pedagogicznej
2019 lutego 19
https://doi.org/10.14746/kse.2017.12.12
Jolanta Suchodolska
231-248
Młodzież i młodzi dorośli wobec kryzysu indywidualnego – potrzeba wsparcia społecznego w rozwoju psychicznej niezależności (i dojrzałej tożsamości)
2016 grudnia 15
https://doi.org/10.14746/kse.2016.10.18
Kamila Słupska
201-214
W poszukiwaniu siebie… Młodzież na drodze do samorealizacji
2016 grudnia 15
https://doi.org/10.14746/kse.2016.10.16
Grażyna Teusz
181-190
Dylematy terapeutycznej wielokulturowości. Pomiędzy swojskością a innością
2016 grudnia 15
https://doi.org/10.14746/kse.2016.10.14
Lucyna Myszka
121-133
W poszukiwaniu tożsamości – o roli bohaterów filmowych w kreowaniu aspiracji młodzieży
2016 czerwca 15
https://doi.org/10.14746/10.14746/kse.2016.9.10
Agnieszka Gromkowska-Melosik
17-30
Ciało, moda i tozsamosc kobiety epoki wiktorianskiej – dyskursy piekna i przemocy
2012 grudnia 10
https://doi.org/10.14746/kse.2012.2.02
Magdalena Piorunek
37-49
Career in the narratives of early adolescents
2019 marca 6
https://doi.org/10.14746/kse.2017.11.3
Zenon Gajdzica
31-40
Dlaczego dziecko z niepełnosprawnością zwykle staje się uczniem upośledzonym?
2012 grudnia 10
https://doi.org/10.14746/kse.2012.2.03
Andrea Baldini
9-26
Identity and Interpretation of Public Artworks: A Challenge to Intentionalism
2015 czerwca 15
https://doi.org/10.14746/kse.2015.2.1
Beata A. Orłowska Orłowska
61-74
Tożsamość Innego z perspektywy studentów pedagogiki
2015 lutego 15
https://doi.org/10.14746/kse.2015.1.4
Patryk Jastrząb
193-205
Dyskurs (post)konwencjonalnej tożsamości wobec merkantylistycznej natury globalizującego się świata
2014 października 10
https://doi.org/10.14746/kse.2014.6.2.11
Lucyna Myszka
141-163
Autoidentyfikacje współczesnej młodzieży – przyczynek do dyskusji na temat: Młodzież, czyli kto?
2013 grudnia 10
https://doi.org/10.14746/kse.2013.4.2.10
1 - 18 z 18 elementów
Parametry wyszukiwania
Zapytanie
Według autora
Od
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Szukaj
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się