Pressto.

Neofilolog

Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Nr 46/2 (2016): Rozwijanie kompetencji międzykulturowej w różnych kontekstach glottodydaktycznych KURS JĘZYKA OBCEGO W ROTACJI TRANSGRANICZNEJ – OPTYMALNY CZY UTOPIJNY MODEL KSZTAŁCENIA? Abstrakt  PDF
Anna Jaroszewska
 
Nr 42/1 (2014): Refleksja w uczeniu się języków obcych BADANIA BIOGRAFICZNE JAKO ŹRÓDŁO REFLEKSJI NAD PROCESAMI NAUCZANIA/UCZENIA SIĘ JĘZYKÓW OBCYCH Abstrakt  PDF
Anna Jaroszewska
 
Nr 50/1 (2018): Innowacyjność w glottodydaktyce – konteksty badawcze i wdrożenia EKSPERYMENTALNA GLOTTODYDAKTYKA OKULOGRAFICZNA NA PRZYKŁADZIE BADAŃ WŁASNYCH Abstrakt  PDF
Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska
 
Nr 49/2 (2017): Interakcje w nauczaniu i uczeniu się języków obcych Brytyjscy Polacy – polscy Brytyjczycy: osiągnięcia młodego pokolenia emigracyjnego w zakresie języka ojczystego na podstawie analizy egzaminu General Certificate of Secondary Education (Polish) Abstrakt  PDF
Marcin Łączek
 
Nr 42/2 (2014): Refleksja w uczeniu się języków obcych ROLA REFLEKSJI W NAUCZANIU DOROSŁYCH SŁUCHACZY KOMERCYJNYCH KURSÓW JĘZYKOWYCH Abstrakt  PDF
Dorota Pudo
 
Nr 47/2 (2016): Badania nad wielojęzycznością i rozwojem kompetencji międzykulturowej GLOTTODYDAKTYCZNE OBSZARY BADAŃ NAD KOMPETENCJĄ MIĘDZYKULTUROWĄ Abstrakt  PDF
Tomasz Róg
 
1 - 6 z 6 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.


    Metadata from Crossref logo       Crossref Similarity Check logo