Szukaj
Neofilolog
Neofilolog
Start
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Proces recenzji
Zasady etyki
Polityka otwartego dostępu
Polityka prywatności
Statystyki
Aktualny numer
Archiwum
Plan wydawniczy
Zgłoszenia
Aktualności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
Szukaj
Hanna Komorowska
143-155
ROLA NAUCZYCIELA – MITY I SLOGANY A RZECZYWISTOŚĆ
2019 marca 22
https://doi.org/10.14746/n.2015.45.2.01
Anna Jaroszewska
235-244
KURS JĘZYKA OBCEGO W ROTACJI TRANSGRANICZNEJ – OPTYMALNY CZY UTOPIJNY MODEL KSZTAŁCENIA?
2018 września 24
https://doi.org/10.14746/n.2016.46.2.07
Katarzyna Karpińska-Szaj
123-126
Beata Gałan LA METHODE D’ENSEIGNEMENT A DISTANCE DANS LE DEVELOPPEMENT DE LA COMPETENCE REDACTIONNELLE EN LANGUE ETRANGERE
2019 stycznia 8
https://doi.org/10.14746/n.2018.51.1.9
Monika Janicka
25-41
Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na lekcji języka obcego w szkole podstawowej – rola nauczyciela i środowiska szkolnego w realizacji koncepcji inkluzji
2017 września 15
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.1.02
Katarzyna Karpińska-Szaj
187-201
PRZYGOTOWANIE DO PRACY Z UCZNIAMI O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH: JĘZYKOWE NARZĘDZIA DIAGNOSTYCZNE W PRAKTYCE NAUCZYCIELSKIEJ
2019 marca 22
https://doi.org/10.14746/n.2015.45.2.04
Beata Karpeta-Peć
95-114
Indywidualizacja nauczania i uczenia się – otwarte formy pracy w gimnazjum oraz w kształceniu akademickim (action research)
2017 września 15
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.1.06
Magdalena Białek
57-71
KONCEPCJA UCZENIA SIĘ PRZEZ NAUCZANIE INNYCH (LDL) W KSZTAŁCENIU NAUCZYCIELI JĘZYKA NIEMIECKIEGO
2019 marca 22
https://doi.org/10.14746/n.2015.45.1.04
Iwona Mokwa-Tarnowska
201-214
AKTYWNOŚCI STYMULUJĄCE REFLEKSJĘ W NAUCZANIU JĘZYKA PISANEGO W WIRTUALNEJ KLASIE
2019 września 4
https://doi.org/10.14746/n.2014.42.2.6
Marzena Blachowska-Szmigiel
199-211
Wspieranie empowermentu w sytuacji zinstytucjonalizowanego nauczania języków obcych: możliwości, wyzwania i ograniczenia
2017 czerwca 15
https://doi.org/10.14746/n.2017.48.2.03
Halina Widła
9-19
ZMIERZCH BILINGWIZMU I JEGO SKUTKI
2016 września 20
https://doi.org/10.14746/n.2016.47.1.01
Anna Jaroszewska
87-104
ROZWÓJ ZAWODOWY NAUCZYCIELI JĘZYKÓW OBCYCH SZKÓŁ PAŃSTWOWYCH NIŻSZEGO SZCZEBLA – MOŻLIWOŚCI, ŹRÓDŁA MOTYWACJI I DEMOTY-WACJI
2019 marca 22
https://doi.org/10.14746/n.2015.45.1.06
Cecylia Tatoj, R. Sergio Balches Arenas
146-157
El profesor como mediador intercultural y su papel en la enseñanza de aspectos socioculturales a través de recursos lingüísticos y pragmáticos
2023 kwietnia 3
https://doi.org/10.14746/n.2023.60.1.11
Kinga Kowalewska, Olga Makarowska
396–416
Educatorium – from theory to practice
2023 czerwca 29
https://doi.org/10.14746/n.2022.60.2.8
Julia Klapa
379–395
Gotowość studentów z dysleksją do komunikowania się w językach obcych
2023 czerwca 29
https://doi.org/10.14746/n.2023.60.2.7
1 - 14 z 14 elementów
Parametry wyszukiwania
Zapytanie
Według autora
Od
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Szukaj
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się