Pressto.

Nagłowek strony

Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Nr 1 (2018) Przeciwdziałanie koncentracji mediów w wybranych państwach członkowskich i Unii Europejskiej – analiza rozwiązań prawnych Abstrakt  PDF
Marta Jas-Koziarkiewicz, Ewa Stasiak-Jazukiewicz
 
Nr 4 (2016) EU’s pressing communication challenge Abstrakt  PDF (English)
Konrad Niklewicz
 
Nr 2 (2014) Dziennikarstwo śledcze w formule non profit: ryzykowny eksperyment czy naturalna alternatywa? Abstrakt  PDF
Wojciech Adamczyk
 
Nr 2 (2016) Normative media theories: the media in the new democracies Abstrakt  PDF (English)
Dorota Piontek
 
Nr 2 (2014) Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji jako przedmiot zainteresowania polityków Abstrakt  PDF
Maria Wąsicka
 
Nr 4 (2013) Media. Między misją a rzecznictwem interesów Abstrakt  PDF
Karol B. Janowski
 
Nr 2 (2015) Środki masowego przekazu w kulturze współczesnej - informacja i oświecenie czy manipulacja? Abstrakt  PDF
Katarzyna M. Cwynar
 
Nr 4 (2017) Regulacja własności mediów w Europie – zagrożenie czy szansa na wolność słowa? Abstrakt  PDF (English)
Jędrzej Skrzypczak
 
Nr 2 (2015) Czy Andrzej Duda wygrał dzięki internetowi? Abstrakt  PDF
Maria Nowina Konopka
 
Nr 2 (2014) Media elektroniczne w polskich kampaniach wyborczych do Parlamentu Europejskiego Abstrakt  PDF
Małgorzata Adamik-Szysiak
 
Nr 1 (2014) Od Al-Dżaziry do Twittera - wpływ mediów na Arabską Wiosnę Abstrakt  PDF
Kamila Bielińska
 
Nr 3 (2017) Negatywna rekomendacja w mediach społecznościowych – ujęcie teoretyczne i studia przypadków Abstrakt  PDF (English)
Aleksandra Kaniewska-Sęba, Beata Pająk-Patkowska
 
Nr 3 (2017) Partycypacja polityczna i nowe technologie komunikacyjne w Hiszpanii Abstrakt  PDF (English)
Óscar Luengo, Belén Fernández-Garcia
 
Nr 3 (2014) The role of the discourse of intellectuals in foreign opinion journalism in communicative evolution Abstrakt  PDF (English)
Bogdana Nosova
 
Nr 3 (2014) The image of Europe in the modern media. The analysis of Ukrainian weekly Zerkalo nedeli Abstrakt  PDF (English)
Alisa Nechyporuk
 
Nr 4 (2017) Wpływ komunikacji politycznej na transformację tożsamości: refleksja w ukraińskim dyskursie mediów cyfrowych Abstrakt  PDF (English)
Bogdana Nosova
 
Nr 4 (2013) Płynna demokracja Abstrakt  PDF
Marcin Piechocki
 
Nr 1 (2015) „Alternative für Deutschland” – niemiecka eurosceptyczna partia pozaparlamentarna. Próba analizy wizerunku w przestrzeni internetu Abstrakt  PDF
Agnieszka Walecka-Rynduch
 
Nr 3 (2017) Organy doradcze i ich rola w strukturze organizacyjnej nadawcy publicznego Abstrakt  PDF (English)
Marzena Barańska
 
Nr 2 (2017) Relacjonowanie prezydenckiej kampanii wyborczej w 2015 roku przez „Wiadomości” TVP1: zrównoważone czy stronnicze? Abstrakt  PDF
Rafał Klepka
 
1 - 20 z 20 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.


    Metadata from Crossref logo       Crossref Similarity Check logo