Przemysły kreatywne jako masowe oszustwo
Okładka czasopisma Praktyka Teoretyczna, tom 14, nr 4, rok 2014, tytuł POLITYKI POPKULTURY
PDF

Jak cytować

Raunig, G. (2014). Przemysły kreatywne jako masowe oszustwo. Praktyka Teoretyczna, 14(4), 153–167. https://doi.org/10.14746/prt.2014.4.6

Abstrakt

Przemysły kreatywne jako masowe oszustwo
https://doi.org/10.14746/prt.2014.4.6
PDF

Bibliografia

Deleuze, Gilles i Felix Guattari. 1987. A Thousand Plateaus: Capitalism and Schizophrenia. Tłum. Brian Massumi. Minneapolis: University of Minnesota Press.

Horkheimer, Max i Theodore W. Adorno. 2010. Dialektyka oświecenia: Fragmenty filozoficzne. Tłum. Małgorzata Łukasiewicz. Warszawa: Wydawnictwo Krytyki Politycznej.

Lorey, Isabell. 2014. „Urządzanie i samoprekaryzacja: O normalizacji wytwórców kultury.” Tłum. Piotr Juskowiak. Praktyka Teoretyczna 4.

Nowotny, Stefan. 2011. „Immanent Effects: Notes on Cre-activity.” Tłum. Aileen Derieg. W Critique of Creativity: Precarity, Subjectivity and Resistance in the „Creative Industries”, red. Gerald Raunig, Gene Ray i Ulf Wuggenig. London: MayFly.

Virno, Paolo. 2004. A Grammar of the Multitude: For the Analysis of Contemporary Forms of Life. Tłum. Isabella Bertoletti, James Cascaito i Andrea Casson. Los Angeles–New York: Semiotext(e).