„Ja i moja szkoła” w kontekście trudności związanych z doświadczaniem dysleksji rozwojowej – refleksja uczniów w wieku dorastania
Studia Edukacyjne
Studia Edukacyjne
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 54 (2019)
,
Studia i rozprawy
Nr 54 (2019)
„Ja i moja szkoła” w kontekście trudności związanych z doświadczaniem dysleksji rozwojowej – refleksja uczniów w wieku dorastania
Studia i rozprawy
https://doi.org/10.14746/se.2019.54.10
Opublikowane 2019-09-15
Agnieszka Pawluk-Skrzypek
+
−
Agnieszka Pawluk-Skrzypek
Poland
Jak cytować
Pawluk-Skrzypek , A. . . (2019). „Ja i moja szkoła” w kontekście trudności związanych z doświadczaniem dysleksji rozwojowej – refleksja uczniów w wieku dorastania.
Studia Edukacyjne
, (54). https://doi.org/10.14746/se.2019.54.10
Formaty cytowań
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
Harvard
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Pobierz cytowania
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Abstrakt
.
https://doi.org/10.14746/se.2019.54.10
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się