Abstrakt
Eye-tracking technology has become more prevalent in science and research. It has already been used in social sciences, management, marketing (e.g. Stolecka-Makowska & Wolny, 2014), computer/video gaming, as well as linguistics (Grucza et al., 2014), including translation studies, and glottodidactics, i.e. foreign language teaching and learning (see Grucza, 2020).
Bibliografia
Grucza, F. (1978). Glottodydaktyka, jej zakres i problem. Przegląd Glottotydaktyczny, 1, 29-44.
Grucza, S. (2020). On the rudiments of the eye tracking glottodidactics. Beyond Philology, 17(3), 57-76. DOI: https://doi.org/10.26881/bp.2020.3.04
Grucza, S., Płużyczka, M., & Sochul, P. (eds.) (2014). Widziane inaczej. Z polskich badań eyetrackingowych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe IKSI UW.
Płużyczka, M. (2015). Tłumaczenie a vista. Rozważania teoretyczne i badania eyetrackingowe. Warszawa: Wydawnictwo IKSI UW.
Stolecka-Makowska, A. & Wolny, R. (2014). Możliwości zastosowania techniki okulograficznej w ilościowych badaniach marketingowych. Studia Ekonomiczne, 195, 197-205.
Licencja
Prawa autorskie (c) 2024 Magda Żelazowska-Sobczyk
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.
W przypadku zakwalifikowania tekstu do druku Autor wyraża zgodę na przekazanie praw autorskich do tego artykułu wydawcy (zob. Polityka open access). Autor artykułu zachowuje prawo wykorzystania treści opublikowanego przez czasopismo artykułu w dalszej pracy naukowej i popularyzatorskiej pod warunkiem wskazania źródła publikacji.