Nr 74 (2024)
Pełny numer
PDF

Studia i rozprawy

Danuta Kopeć
7-27
Rozważania wstępne dotyczące czynników inicjujących i hamujących proces społecznej amnezji o akcji „T4”
https://doi.org/10.14746/se.2024.74.1
PDF
Marzena Buchnat
29-41
Funkcjonowanie dzieci przedszkolnych podczas zajęć wprowadzających program powszechnej dwujęzyczności prowadzonych przy wsparciu medialnym
https://doi.org/10.14746/se.2024.74.2
PDF
Katarzyna Sadowska
43-66
Elżbieta Drygas – poznańska pedagożka, „teatralniczka” i działaczka społeczna – refleksja u progu 50-lecia pedagogiki „łejerskiej”
https://doi.org/10.14746/se.2024.74.3
PDF
Monika Olędzka , Mark Benesio Carace , Susana de Oliveira Tomaz , Benny Pan , Pengfei Jiang
67-79
AI as a Teaching Assistant: An Innovative Approach to Education Through Customized Model Answer Generation and Guided Practice
https://doi.org/10.14746/se.2024.74.4
PDF (English)
Renata Bednarz-Grzybek , Małgorzata Ziółkowska
81-93
Lekarz, redaktor, społecznik: Zygmunt Wąsowicz i jego wkład w popularyzację leczenia uzdrowiskowego
https://doi.org/10.14746/se.2024.74.5
PDF
Mateusz Marciniak , Katarzyna Forecka-Waśko , Michalina Kasprzak , Sylwia Jaskulska
95-103
Metoda microteachingu w edukacji przyszłych nauczycieli
https://doi.org/10.14746/se.2024.74.6
PDF
Mikołaj Brenk, Konrad Nowak-Kluczyński
105-120
Wiesław Jamrożek (1954-2021) jako kierownik Zakładu Historii Wychowania Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wspomnienie w 70. rocznicę urodzin
https://doi.org/10.14746/se.2024.74.7
PDF
Michał Daszkiewicz
121-135
Positioning of Spoken Language by a Ukrainian Student...
https://doi.org/10.14746/se.2024.74.8
PDF (English)
Katarzyna Schrager, Adam Pietruszka
137-155
Cyfrowe kompetencje muzyczne nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
https://doi.org/10.14746/se.2024.74.9
PDF