Tom 5 Nr 2 (2016): Metody partycypacyjne dla społeczeństwa informacyjnego
Filozofia Publiczna i Edukacja Demokratyczna
Filozofia Publiczna i Edukacja Demokratyczna
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Tom 5 Nr 2 (2016)
Opublikowany 7 sierpnia 2016
Metody partycypacyjne dla społeczeństwa informacyjnego
Articles
Mateusz Bonecki, Anna Malitowska
5-10
Participatory methods for information society
https://doi.org/10.14746/fped.2016.5.2.18
PDF (English)
Mariusz Czepczyński
11-28
Challenges of participatory-deliberative governance in the era of social media digitalisation
https://doi.org/10.14746/fped.2016.5.2.19
PDF (English)
Niklas Gudowsky, Mahshid Sotoudeh, Ulrike Bechtold, Walter Peissl
29-50
Contributing to an European vision of democratic education by engaging multiple actors in shaping responsible research agendas
https://doi.org/10.14746/fped.2016.5.2.20
PDF (English)
Doris Wilhelmer
51-72
Society in need of transformation. Citizen-Foresight as a method to co-create urban future
https://doi.org/10.14746/fped.2016.5.2.21
PDF (English)
Mahshid Sotoudeh, Niklas Gudowsky
73-86
CIVISTI – A forward-looking method based on citizens’ visions
https://doi.org/10.14746/fped.2016.5.2.22
PDF (English)
Gudrun Haindlmaier
87-102
Participation and urban policy-making in a network society – a theoretical outline on new urban governance
https://doi.org/10.14746/fped.2016.5.2.23
PDF (English)
Patrycja Grzyś
103-116
The use of Geographic Information Systems in the participatory management of a big city. Case study of Gdynia
https://doi.org/10.14746/fped.2016.5.2.24
PDF (English)
Stefano Faberi
117-122
Stakeholders’ participation in regional energy planning processes. Case study from RES H/C SPREAD project
https://doi.org/10.14746/fped.2016.5.2.25
PDF (English)
Karolina Kowalewska
123-132
Competency paradigm for educational practice. Fostering key competencies for socio-economic development
https://doi.org/10.14746/fped.2016.5.2.26
PDF (English)
Cătălin Mamali
133-156
Homo Sapiens, Homo Faber and Homo Dictyous. Creatively united by computing science
https://doi.org/10.14746/fped.2016.5.2.27
PDF (English)
Maciej Błaszak
157-170
Cognitive dimensions of public space
https://doi.org/10.14746/fped.2016.5.2.28
PDF (English)
Mateusz Bonecki
171-188
Open innovation model within public research and innovation programmes
https://doi.org/10.14746/fped.2016.5.2.29
PDF (English)
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się