Problemy funkcjonowania public relations w Kazachstanie
PDF

Słowa kluczowe

public relations
Kazachstan
reklama
marketing

Jak cytować

Bekbołatuły, Żetpisbaj. (2018). Problemy funkcjonowania public relations w Kazachstanie. Przegląd Politologiczny, (4), 275–282. https://doi.org/10.14746/pp.2013.18.4.18

Abstrakt

Instytucja public relations pojawiła się w Kazachstanie w wyniku przyczyn obiektywnych takich jak rozwój społeczeństwa obywatelskiego i dążenie władzy do nawiązania dialogu z ludnością. Transformacja społeczno-polityczna kazachstańskiego społeczeństwa lat 90. X X w. to złożony zespół przyczyn i skutków, wspólnie kształtujących proces powstawania PR jako nowego systemu komunikacji. Analiza tego procesu, który rozpoczął się w Kazachstanie tak niedawno, jest bardzo ciekawa i ze wszech miar aktualna. Pojawienie się PR w Kazachstanie jako sfery profesjonalnej działalności stosowanej i naukowej było uwarunkowane przez obiektywne warunki rozwoju stosunków społecznych, instytucji społeczeństwa obywatelskiego, a także rynkowych mechanizmów społeczno-gospodarczych.

https://doi.org/10.14746/pp.2013.18.4.18
PDF

Bibliografia

Aktual ’nye problemy funkcionirovania press-sluźb i PR-struktur gosudarstvennyh i kommerćeskih organizacji Kazahstana. Materiały meżdunarodnoj naućno-praktićeskoj konferencji, Almaty, 9 dekabra 2011 g., s. 10-14.

PR v izmenauśemsa mire: Kommunikacionnye technologii v deatel 'nosti organov vlasti: Sbornikstatej (2010), pod red. M. V. Gundarina, A. G. Sidorovoj, Izd-vo Alt. un-ta, Bamaul, Vyp. 8, s. 48-54.

Żumal „Ekspert Kazachstan”, dekabr’ 2012, No. 50 (391).

Ż. Bekbolatuly (2009), Żurtśylykpen bajlanys, Almaty, „Ekonomika”.

Żumal „Yestnik KazGU. Seria Ekonomićeskaa”, Almaty, 1999, No. 3.

Teksty opublikowane na łamach czasopisma "Przegląd Politologiczny" i udostępniane w formacie PDF objęte są licencją CC BY 4.0 (Creative Commons - Uznanie autorstwa). Kopiowanie i rozpowszechnianie dozwolone jest pod warunkiem uznania autorstwa.

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.