Abstract
This article is dedicated to fashion blogging and its existence in the blogosphere. The authors present the history of fashion blogging in Poland, focusing on the performativity of fashion blogs expressed in the way in which the authors of web logs communicate with their readers, fans and in creating new fashion trends as part of street fashion.References
B. Ratuszniak, Blogerki – trendsetterki, www.studente.pl/artykuly/8484/Blogerki-trend-setterki [dostęp: 20.10.2010].
www.szafasztywniary.blogspot [dostęp: 20.10.2010].
www.chicandcheap.blox.pl [dostęp: 20.10.2010].
M. Lister, J. Dovey, S. Giddings, I. Grant, K. Kelly, Nowe media. Wprowadzenie, przeł. M. Lorek, A. Sadza, K. Sawicka, Kraków 2009.
Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku, red. M. Hopfinger, Warszawa 2002.
Wpis na stronie internetowej: darkmoon.pinger.pl [dostęp: 20.10.2010].
Wpis na stronie internetowej: dramofglam.blogspot.com [dostęp: 20.10.2010].
Wpis na stronie internetowej: aneteli.blogspot.com [dostęp: 20.10.2010].
Wpis na stronie internetowej: bloo90fashion.blogspot.com [dostęp: 20.10.2010].
Wpis na stronie internetowej: grandaja.blogspot.com [dostęp: 20.10.2010].
Wpis na stronie internetowej: facetwszafie.blogspot.com [dostęp: 20.10.2010].
Ł. Guzek, Przez performance do sztuki, „Didaskalia” 2005, nr 69.
E. Fischer-Lichte, Estetyka performatywności, Kraków 2008.
Wpis na stronie internetowej: feetonhorizon.blogspot.com [dostęp: 20.10.2010].
Wpis na stronie internetowej: czarnakura.blogspot.com [dostęp: 20.10.2010].
Wpis na stronie internetowej: luciaspatterns.blogspot.com [dostęp: 20.10.2010].
Wpis na stronie internetowej: carolinadelarmario.blogspot.com [dostęp: 20.10.2010].
Wpis na stronie internetowej: ridewiththemoon.blogspot.com [dostęp: 20.10.2010].
Wpis na stronie internetowej: candice88.blogspot.com [dostęp: 20.10.2010].
License
Copyright
© by Adam Mickiewicz University, Poznań, Poland, 2013
OPEN ACCESS