Nowe media w komunikacji marketingowej

Main Article Content

Filip Biały

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

Jak cytować
Biały, F. (2018). Nowe media w komunikacji marketingowej. Refleksje. Pismo Naukowe studentów I doktorantów WNPiD UAM, (2), 57-62. https://doi.org/10.14746/r.2010.2.05
Dział
Artykuły
Biogram autora

Filip Biały, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

– doktorant w Zakładzie Metodologii Badań Politycznych na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM, student filologii polskiej w ramach Międzykierunkowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych. Współzałożyciel i redaktor naczelny portalu politologicznego Politeja.pl. Zainteresowania naukowe: filozoficzne i metodologiczne podstawy teorii polityki i myśli politycznej.

Bibliografia

  1. Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu Brian Halligan, Dharmesh Shah Gliwice 2010.