Marketing polityczny na przykładzie witryn internetowych kół poselskich i klubów parlamentarnych w Sejmie RP VI kadencji
PDF

Jak cytować

Schroeder-Polak, M. (2018). Marketing polityczny na przykładzie witryn internetowych kół poselskich i klubów parlamentarnych w Sejmie RP VI kadencji. Refleksje. Pismo Naukowe studentów I doktorantów WNPiD UAM, (4), 133–146. https://doi.org/10.14746/r.2011.4.12

Abstrakt

Contemporary political marketing is increasingly using the Internet for its actions. The subject of this article is to analyze this phenomenon in the context of Polish Parliamentary Clubs’ websites. Elements such as page layout, subpages, available information or references to social networking sites were considered. The fundamental question in this article was whether and how Parliamentary Clubs exploit new opportunities?

https://doi.org/10.14746/r.2011.4.12
PDF

Bibliografia

M. Mazur, Marketing polityczny. Studium porównawcze prezydenckich kampanii

wyborczych w USA i w Polsce, Warszawa 2007

B. Dobek-Ostrowska, Komunikowanie polityczne i publiczne, Warszawa 2006

G. Ulicka, Wpływ marketingu politycznego na zmiany w życiu publicznym państw demokratycznych, [w:] Trudna sztuka polityki. Szanse, Ryzyko, Błąd,

red. T. Klementowicz, „Studia Politologiczne”, Warszawa 1996

R. Wiszniowski, Marketing polityczny. Koncepcje teoretyczne i praktyka, [w:] Studia z teorii polityki, Tom II, „Acta Universitas Wratislavienis” No 2003, Wrocław 1998

S. Trzeciak, Marketing polityczny w Internecie, Warszawa 2010

http://www.sejm.gov.pl/poslowie/kluby.htm, 10.05.2011 r.