Abstrakt
Pandemia COVID-19 w różnym stopniu wpłynęła na codzienne życie wszystkich ludzi, a jedną ze sfer silnie dotkniętych skutkami zaistniałej sytuacji były (i są) usługi edukacyjne. W publikacji skupiono się na szkolnictwie wyższym i dokonano analizy najbardziej znaczących aspektów postaw studentów i nauczycieli akademickich szkół wyższych, zarówno publicznych, jak i niepublicznych, oraz absolwentów studiów wyższych wobec nowych wyzwań w okresie pandemii, związanych z reorganizacją przebiegu prowadzenia zajęć z formy kontaktowej w budynku uczelni na zdalną, prowadzoną przez różnego rodzaju platformy komunikacyjne. Podjęte zagadnienia badawcze zostały opracowane w perspektywie regionalnej, tj. dotyczą całego województwa wielkopolskiego.
Finansowanie
Publikacja jest jednym z efektów projektu badawczego pt. „Zróżnicowanie postaw społecznych w sferze usług edukacyjnych w czasie pandemii COVID-19” sfinansowanego w ramach konkursu ogłoszonego przez Rektora Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu pt. „Badania nad COVID-19”, rozstrzygnię- tego we wrześniu 2020 r. Link do publikacji: https://wgseigp.amu.edu.pl/strona-glowna/publikacje/monografie-pracownikow/tobolska-a.,-bogacka-e.,-hauke-j.,-weltrowska-j.-2021
Bibliografia
Anna Tobolska, Emilia Bogacka, Jan Hauke, Justyna Weltrowska, Differentiation of social attitudes of students andacademic teachers in Wielkopolska region during the COVID-19 pandemic, Bogucki Wydawnictwo Naukowe, Poznań 2021, Seria Studia i Prace z Geografii nr 93, ISBN 978-83-7986-385-3, https://wgseigp.amu.edu.pl/__data/assets/pdf_file/0030/319449/differentiation-of-social-attitudes-of-students-and-academic-teachers-in.._.pdf