Differentiation of social attitudes of students and academic teachers in Wielkopolska region during the COVID-19 pandemic
Okładka czasopisma Rozwój Regionalny i Polityka Regionalna, nr 60, rok 2022, tytuł Numer Specjalny
PDF

Jak cytować

Redakcja czasopisma, R. (2022). Differentiation of social attitudes of students and academic teachers in Wielkopolska region during the COVID-19 pandemic. Rozwój Regionalny I Polityka Regionalna, (60), 119. https://doi.org/10.14746/rrpr.2022.60s.10

Abstrakt

Pandemia COVID-19 w różnym stopniu wpłynęła na  codzienne  życie wszystkich ludzi, a jedną ze sfer silnie dotkniętych skutkami zaistniałej sytuacji były (i są) usługi edukacyjne. W publikacji skupiono się na szkolnictwie wyższym i dokonano analizy najbardziej znaczących aspektów postaw studentów i nauczycieli akademickich szkół wyższych, zarówno publicznych, jak i niepublicznych, oraz absolwentów studiów wyższych wobec nowych wyzwań w okresie pandemii, związanych z reorganizacją przebiegu prowadzenia zajęć z formy kontaktowej w budynku uczelni na zdalną, prowadzoną przez różnego rodzaju platformy komunikacyjne. Podjęte zagadnienia badawcze zostały opracowane w perspektywie regionalnej, tj. dotyczą całego województwa wielkopolskiego.

https://doi.org/10.14746/rrpr.2022.60s.10
PDF

Finansowanie

Publikacja jest jednym z efektów projektu badawczego pt. „Zróżnicowanie postaw społecznych w sferze usług edukacyjnych w czasie pandemii COVID-19” sfinansowanego w ramach konkursu ogłoszonego przez Rektora Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu pt. „Badania nad COVID-19”, rozstrzygnię- tego we wrześniu 2020 r. Link do publikacji: https://wgseigp.amu.edu.pl/strona-glowna/publikacje/monografie-pracownikow/tobolska-a.,-bogacka-e.,-hauke-j.,-weltrowska-j.-2021

Bibliografia

Anna Tobolska, Emilia Bogacka, Jan Hauke, Justyna Weltrowska, Differentiation of social attitudes of students andacademic teachers in Wielkopolska region during the COVID-19 pandemic, Bogucki Wydawnictwo Naukowe, Poznań 2021, Seria Studia i Prace z Geografii nr 93, ISBN 978-83-7986-385-3, https://wgseigp.amu.edu.pl/__data/assets/pdf_file/0030/319449/differentiation-of-social-attitudes-of-students-and-academic-teachers-in.._.pdf