The Economic Geography of the Car Market. The Automobile Revolution in an Emerging Economy

Pliki dodatkowe

PDF

Jak cytować

Czasopisma, R. (2022). The Economic Geography of the Car Market. The Automobile Revolution in an Emerging Economy. Rozwój Regionalny I Polityka Regionalna, (61), 149–150. https://doi.org/10.14746/rrpr.2022.61.11

Abstrakt

W wydawnictwie Routledge – Taylor & Francis Group ukazała się drukiem monografia pt. „The Economic Geography of the Car Market. The Automobile Revolution in an Emerging Economy” pod redakcją dr. Bartłomieja Kołsuta i prof. dr. hab. Tadeusza Stryjakiewicza. Jest to już trzecia w tym roku książka opublikowana w wydawnictwie Routledge pod redakcją i z udziałem pracowników Zakładu Geografii Ekonomicznej UAM. Została wydana w ramach serii Routledge Advances in Regional Economics, Science and Policy.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie wydawnictwa:
https://www.routledge.com/The-Economic-Geography-of-the-Car-Market-The-Automobile-Revolution-in-an/Kolsut- Stryjakiewicz/p/book/9781032314204

https://doi.org/10.14746/rrpr.2022.61.11

Finansowanie

Projekt badawczy „Wymiar przestrzenny (r)ewolucji na rynku samochodowym w Polsce”, finansowany przez Narodowe Centrum Nauki.