Wielki Teatr śpiewem owiany

Main Article Content

Jadwiga Gałęska-Tritt

Abstrakt

Wielki Teatr śpiewem owiany

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

Jak cytować
Gałęska-Tritt, J. (2018). Wielki Teatr śpiewem owiany. Scripta Neophilologica Posnaniensia, (17), 469-477. https://doi.org/10.14746/snp.2017.17.32
Dział
Literaturoznawstwo i kulturoznawstwo
Biogram autora

Jadwiga Gałęska-Tritt, Akademia Muzyczna im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu, Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego Vocalart w Poznaniu

profesor zwyczajny, absolwentka Wydziału Wokalnego i Wydziału Wychowania Muzycznego Państwowej Wyższej Szkoły Muzycznej (obecnie Akademii Muzycznej) im. Ignacego Jana Paderewskiego w Poznaniu, dyrektor Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego Vocalart w Poznaniu

Referencje

  1. Andersen, A. 2010. Mowa ciała. Poznań: Dom Wydawniczy Rebis.
  2. Barber, D.W. 2001. Kiedy gruba dama śpiewa. Warszawa: Wydawnictwo Adamantan.
  3. Bristiger, M. 1986. Związki muzyki ze słowem. Z zagadnień analizy muzycznej. Kraków: Polskie Wydawnictwo Muzyczne.
  4. Dehnel, P. 2006. Dekonstrukcja-rozumienie-interpretacja. Kraków: Universitas.
  5. Gałęska-Tritt, J. 2006. Ciało człowieka – pierwszym i najdoskonalszym instrumentem muzycznym z. V. Barczewo: Wydawnictwo Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Chóralnej.
  6. Gałęska-Tritt, J. 2007. „Śpiewacy ciała i duszy”. Twoja Muza 4.23. 66-68.
  7. Gałęska-Tritt, J. 2009. Śpiewam solo i w zespole: psychofizjologia śpiewu dla każdego. Poznań: Akademia Muzyczna im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu.
  8. Gałęska-Tritt, J. 2010. „In te, anima mea, tempora meteor”. De musica commentarii II. Poznań: Akademia Muzyczna im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu. 253-262.
  9. Hannaford, C. 1998. Zmyślne ruchy które doskonalą umysł. Warszawa: Medyk.
  10. Herbert, Z. 2004. Barbarzyńca w ogrodzie. Warszawa: Zeszyty Literackie.
  11. Kordys, J. 2006. Kategorie antropologiczne i tożsamość narracyjna. Kraków: Universitas.
  12. Le Doux, J. 2000. Mózg emocjonalny. Poznań: Media Rodzina.
  13. Moir, A. i D. Jessel. 1999. Płeć mózgu. Warszawa: PIW.
  14. Murphy, J. 2000. Potęga podświadomości. Warszawa: Świat Książki.
  15. Paczkowski, Sz. 1998. Nauka o afektach w myśli muzycznej I połowy XVII wieku. Lublin: Polihymnia.
  16. Powell, M. 2011. Jak zostać aktorem. Warszawa: Wydawnictwo Arkady.
  17. Sobierajska-Friedrich, H. 1970. Aktywność muskulatury aparatu głosowego w śpiewie. Poznań: Katedra Problematyki Wych. Muz. PWSM.
  18. Wojciechowska, Z. 2002. Michał Sobeski poglądy estetyczne. Poznań: Akademia Muzyczna im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu.
  19. Załazińska, A. 2006. Niewerbalna struktura dialogu. Kraków: Universitas.