Abstrakt
Wielki Teatr śpiewem owianyBibliografia
Andersen, A. 2010. Mowa ciała. Poznań: Dom Wydawniczy Rebis.
Barber, D.W. 2001. Kiedy gruba dama śpiewa. Warszawa: Wydawnictwo Adamantan.
Bristiger, M. 1986. Związki muzyki ze słowem. Z zagadnień analizy muzycznej. Kraków: Polskie Wydawnictwo Muzyczne.
Dehnel, P. 2006. Dekonstrukcja-rozumienie-interpretacja. Kraków: Universitas.
Gałęska-Tritt, J. 2006. Ciało człowieka – pierwszym i najdoskonalszym instrumentem muzycznym z. V. Barczewo: Wydawnictwo Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Chóralnej.
Gałęska-Tritt, J. 2007. „Śpiewacy ciała i duszy”. Twoja Muza 4.23. 66-68.
Gałęska-Tritt, J. 2009. Śpiewam solo i w zespole: psychofizjologia śpiewu dla każdego. Poznań: Akademia Muzyczna im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu.
Gałęska-Tritt, J. 2010. „In te, anima mea, tempora meteor”. De musica commentarii II. Poznań: Akademia Muzyczna im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu. 253-262.
Hannaford, C. 1998. Zmyślne ruchy które doskonalą umysł. Warszawa: Medyk.
Herbert, Z. 2004. Barbarzyńca w ogrodzie. Warszawa: Zeszyty Literackie.
Kordys, J. 2006. Kategorie antropologiczne i tożsamość narracyjna. Kraków: Universitas.
Le Doux, J. 2000. Mózg emocjonalny. Poznań: Media Rodzina.
Moir, A. i D. Jessel. 1999. Płeć mózgu. Warszawa: PIW.
Murphy, J. 2000. Potęga podświadomości. Warszawa: Świat Książki.
Paczkowski, Sz. 1998. Nauka o afektach w myśli muzycznej I połowy XVII wieku. Lublin: Polihymnia.
Powell, M. 2011. Jak zostać aktorem. Warszawa: Wydawnictwo Arkady.
Sobierajska-Friedrich, H. 1970. Aktywność muskulatury aparatu głosowego w śpiewie. Poznań: Katedra Problematyki Wych. Muz. PWSM.
Wojciechowska, Z. 2002. Michał Sobeski poglądy estetyczne. Poznań: Akademia Muzyczna im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu.
Załazińska, A. 2006. Niewerbalna struktura dialogu. Kraków: Universitas.