Identifying and repairing coherence breaks in FL student written discourse

Main Article Content

Iga Maria Lehman
Jerzy Zybert

Abstrakt

Identifying and repairing coherence breaks in FL student written discourse

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

Jak cytować
Lehman, I. M., & Zybert, J. (2018). Identifying and repairing coherence breaks in FL student written discourse. Scripta Neophilologica Posnaniensia, (15), 137-146. https://doi.org/10.14746/snp.2015.15.10
Dział
Językoznawstwo
Biogramy autorów

Iga Maria Lehman, Społeczna Akademia Nauk w Warszawie

doktor nauk humanistycznych, anglistka, językoznawca, adiunkt i zastępca dyrektora w Instytucie Anglistyki, Społeczna Akademia Nauk w Warszawie

Jerzy Zybert, Społeczna Akademia Nauk w Warszawie

profesor zwyczajny, doktor habilitowany, językoznawca,
anglista, dyrektor Instytutu Anglistyki i kierownik Katedry
Dydaktyki i Akwizycji Języka Angielskiego, Społeczna Akademia Nauk w Warszawie

Referencje

  1. Cumming, A. and A.M. Riazi. 2000. “Building models of second-language writing instruction and achievement.” Learning and Instruction 10.3. 55-71.
  2. Johns, A.M. 1986c. “Coherence and academic writing: Some definitions and suggestions for teaching.” TESOL Quarterly 20. 247-265.
  3. Lehman, I.M. 2015a. “Academic identities: individual and collective ‘selves’.” In: Duszak, A. and G. Kowalski. (eds.). Academic inter-genres: between texts, contexts and identities. Warszawa: Peter Lang (DOI 10.3726/978-3-653-03984-9) (in press).
  4. Pavlenko, A. 2005. Emotions and multilingualism. Cambridge: Cambridge University Press.