Abstrakt
Wpływ czynników poznawczych na rozwój języka dzieckaBibliografia
Asher, J. J. 2003. Learning Another Language through Actions. Los Gatos, Cal.: Sky Oaks Productions, Inc.
Bertrand, J. et J. L. Frérot. 1967. Frère Jacques– méthode de langage pour enfants. France: B.E.L.C. Hachette.
Cameron, L. 2001. Teaching Languages to Young Learners. Cambridge: Cambridge University Press.
Dakowska, M. 2001. Psycholingwistyczne podstawy dydaktyki języków obcych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
French Allen, V. 1983. Techniques in Teaching Vocabulary. Oxford: Oxford University Press.
Lewis, M. 1994. The Lexical Approach. London: LTP.
Nunan, D. 1994. Research Methods in Language Learning. Cambridge: Cambridge University Press.
Piaget, J. 1981. Równoważenie struktur poznawczych. Warszawa: PWN.
Puppel, S. 1996. A Concise Guide to Psycholinguistics. Poznań: Wydawnictwo Bene Nati.
Revell, J. and S. Norman. 1998. In Your Hands. NLP in ELT. London: Saffire Press.
Siek–Piskozub, T. 1995. Gry, zabawy i symulacje w procesie glottodydaktycznym. Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM.
Vasta, R., M. M. Haith and S. A. Miller. 1995. Psychologia dziecka. Warszawa: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne.
Vygotsky, L. 1997. Thought and Language. Mass.: MIT Press.
Wadsworth, B. J. 1998. Teoria Piageta. Poznawczy i emocjonalny rozwój dziecka. Warszawa: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne.
Williams, M. and R. L. Burden. 1999. Psychology for Language Teachers. A social constructivist approach. Cambridge: Cambridge University Press.
Zawodniak, J. 1996. Pat & Rhett. Zielona Góra: Wydawnictwo „WZ”.
Zawodniak, J. 1998. „The role of memory in child vocabulary consolidation and enrichment”. W: Glottodidactica: An International Journal of Applied Linguistics XXVI, 309–321.
Zawodniak, J. 2000. „Nowe spojrzenie na słownictwo w nauczaniu języka obcego dzieci”. W: Neofilolog 19, 68–79.
Zawodniak, J. 2001. „The evaluation of vocabulary–syllabus design for young children learning English as a foreign language”. Niepublikowana praca doktorska. Poznań: UAM.