Treść głównego artykułu
Abstrakt
Słowa kluczowe
Szczegóły artykułu
Referencje
- Books
- Czajkowski K., Wychowanie do rekreacji, WSiP, Warsaw 1979.
- Feibel T., Zabójca w dziecinnym pokoju przemoc i gry komputerowe, Instytut Wydawniczy PAX, Warsaw 2006.
- Łukasz S., Magia gier wirtualnych, Mikom, Warsaw 1998.
- Mäyr ä F., An Introduction to Game Studies. Games In Culture, SAGE Publications, London 2008.
- Paleczny T., Zabawa w czasach globalizacji, [in:] Wąż w raju. Zabawa w społeczeństwie konsumpcyjnym, KANTOR R., PALECZNY T., BANASZKIEWICZ M. (eds.), Wydawnictwo UJ, Kraków 2011.
- Pięta J., Pedagogika czasu wolnego, Wyższa Szkoła Ekonomiczna, Warsaw 2004.
- Truszkowska -Wojtkowiak M., Fenomen czasu wolnego, Harmonia Universalis, Gdańsk 2012.
- Ulfik -Jaworska I., Komputerowi mordercy Tendencje Konstruktywne i destruktywne u graczy komputerowych, Wydawnictwo KUL, Lublin 2005.
- Wawrzak -Chodaczek M., Kształcenie kultury audiowizualnej. Acta Universitatis Wratislaviensis. Prace Pedagogiczne CXXXIII, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2000.
- Journals and magazines
- Czajkowski K., Rola zajęć pozalekcyjnych w organizacji czasu dzieci i młodzieży na tle doświadczeń Pałacu Młodzieży w Warszawie, [in:] Biuletyn Pedagogiczny 1960, no. 5.
- Fiolek -Lubczyńska B., Gry komputerowe w kulturze audiowizualnej i edukacji, [in:] Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica 2005, no. 7.
- Gajewski M., Niebezpieczne gry komputerowe, [in:] Wychowawca 2002, no. 1.
- Gałuszka D., Antropologia komputerowa wobec fenomenu gier komputerowych, [in:] Studia Socjologiczne 2015, no. 4.
- Mokras -Grabowska J., Czas wolny w dobie postmodernizmu, [in:] FOLIA TURISTICA 2015, no. 34.
- Orłowska M., Khyzhna O., Błeszyński J. J., Miejsce Internetu w budżecie czasu polskiego dziecka – perspektywa pedagogiczna, [in:] Education – Technology – Computer Science 2017, No 1/19/2017.
- Ponczek D., Olszowy I., Styl życia młodzieży i jego wpływ na zdrowie, [in:] Probl Hig Epidemiol 2012, no. 93(2).
- Truszkowska -Wojtkowiak M., Prawa dziecka a czas wolny, [in:] Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość 2013, no. 10.
- Ulfik -Jaworska I., Czy gry komputerowe mogą być niebezpieczne?, [in:] Wychowawca 2002, no. 1.
- Wawrzak -Chodaczek M., Rola gier komputerowych w czasie wolnym młodzieży w wieku adolescencji, [in:] CHOWANNA 2012, no. 2.
- Zyss T., Boroń J., Świat gier komputerowych I-nowe medium rozrywkowe i nowe zagrożenia, [in:] Psychiatria Polska 1996, no. 2(30), 2.
- Internet sources
- Gryonline.pl, https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=82806.
- Lafargue P., Prawo do lenistwa, translated by: Bibrowska I., Studenckie Koło Filozofii Marksistowskiej, Warsaw 2006, online edition: http://www.filozofia.uw.edu.pl/skfm/publikacje/lafargue03.pdf.
- Newzoo, https://newzoo.com/insights/infographics/infographic-polish-games-market/, 2014.
- Newzoo, https://newzoo.com/insights/infographics/the-polish-gamer-2017/, 2017.
Referencje
Books
Czajkowski K., Wychowanie do rekreacji, WSiP, Warsaw 1979.
Feibel T., Zabójca w dziecinnym pokoju przemoc i gry komputerowe, Instytut Wydawniczy PAX, Warsaw 2006.
Łukasz S., Magia gier wirtualnych, Mikom, Warsaw 1998.
Mäyr ä F., An Introduction to Game Studies. Games In Culture, SAGE Publications, London 2008.
Paleczny T., Zabawa w czasach globalizacji, [in:] Wąż w raju. Zabawa w społeczeństwie konsumpcyjnym, KANTOR R., PALECZNY T., BANASZKIEWICZ M. (eds.), Wydawnictwo UJ, Kraków 2011.
Pięta J., Pedagogika czasu wolnego, Wyższa Szkoła Ekonomiczna, Warsaw 2004.
Truszkowska -Wojtkowiak M., Fenomen czasu wolnego, Harmonia Universalis, Gdańsk 2012.
Ulfik -Jaworska I., Komputerowi mordercy Tendencje Konstruktywne i destruktywne u graczy komputerowych, Wydawnictwo KUL, Lublin 2005.
Wawrzak -Chodaczek M., Kształcenie kultury audiowizualnej. Acta Universitatis Wratislaviensis. Prace Pedagogiczne CXXXIII, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2000.
Journals and magazines
Czajkowski K., Rola zajęć pozalekcyjnych w organizacji czasu dzieci i młodzieży na tle doświadczeń Pałacu Młodzieży w Warszawie, [in:] Biuletyn Pedagogiczny 1960, no. 5.
Fiolek -Lubczyńska B., Gry komputerowe w kulturze audiowizualnej i edukacji, [in:] Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica 2005, no. 7.
Gajewski M., Niebezpieczne gry komputerowe, [in:] Wychowawca 2002, no. 1.
Gałuszka D., Antropologia komputerowa wobec fenomenu gier komputerowych, [in:] Studia Socjologiczne 2015, no. 4.
Mokras -Grabowska J., Czas wolny w dobie postmodernizmu, [in:] FOLIA TURISTICA 2015, no. 34.
Orłowska M., Khyzhna O., Błeszyński J. J., Miejsce Internetu w budżecie czasu polskiego dziecka – perspektywa pedagogiczna, [in:] Education – Technology – Computer Science 2017, No 1/19/2017.
Ponczek D., Olszowy I., Styl życia młodzieży i jego wpływ na zdrowie, [in:] Probl Hig Epidemiol 2012, no. 93(2).
Truszkowska -Wojtkowiak M., Prawa dziecka a czas wolny, [in:] Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość 2013, no. 10.
Ulfik -Jaworska I., Czy gry komputerowe mogą być niebezpieczne?, [in:] Wychowawca 2002, no. 1.
Wawrzak -Chodaczek M., Rola gier komputerowych w czasie wolnym młodzieży w wieku adolescencji, [in:] CHOWANNA 2012, no. 2.
Zyss T., Boroń J., Świat gier komputerowych I-nowe medium rozrywkowe i nowe zagrożenia, [in:] Psychiatria Polska 1996, no. 2(30), 2.
Internet sources
Gryonline.pl, https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=82806.
Lafargue P., Prawo do lenistwa, translated by: Bibrowska I., Studenckie Koło Filozofii Marksistowskiej, Warsaw 2006, online edition: http://www.filozofia.uw.edu.pl/skfm/publikacje/lafargue03.pdf.
Newzoo, https://newzoo.com/insights/infographics/infographic-polish-games-market/, 2014.
Newzoo, https://newzoo.com/insights/infographics/the-polish-gamer-2017/, 2017.