Tom 9 Nr 1 (2020)
Filozofia Publiczna i Edukacja Demokratyczna
Filozofia Publiczna i Edukacja Demokratyczna
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Tom 9 Nr 1 (2020)
Opublikowany 29 kwietnia 2021
Spis treści
- fped@amu.edu.pl
1-4
Spis treści
PDF
Artykuły
Lei Kang, Yeyao Jin
7-28
A review of involution and its psychological interpretation
https://doi.org/10.14746/fped.2020.9.1.1
PDF (English)
Łukasz Mirocha
29-48
Rousseau i Tocqueville: przeciwstawne wizje republikańskiego wychowania
https://doi.org/10.14746/fped.2020.9.1.2
PDF
Agnieszka Helena Dudek
49-65
Some remarks on applications of analogy within intercultural dialogue
https://doi.org/10.14746/fped.2020.9.1.3
PDF (English)
Ewa Nowak
66-77
Educating epistemological principles, virtues and research skills. Review on Marina Klimenko’s textbook “Research Methods in the Social Sciences”: Book review of: Marina Klimenko (Dept. of Psychology, University of Florida), “Research Methods in the Social Sciences”, William England Sentia Publishing 2020
https://doi.org/10.14746/fped.2020.9.1.4
PDF (English)
Alicja Skrzypczak
78-89
Edukacja jako zadanie otwarte. Edukacja do samodzielności. Warsztaty z dociekań filozoficznych. Teoria i metodyka Aldony Pobojewskiej wsparciem metodycznym w kryzysie edukacji
https://doi.org/10.14746/fped.2020.9.1.5
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się