Parental involvement in school-ways of communications between teachers and parents
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 20 (2018)
,
ARTYKUŁY OBCOJĘZYCZNE
Nr 20 (2018)
Parental involvement in school-ways of communications between teachers and parents
ARTYKUŁY OBCOJĘZYCZNE
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.17
Opublikowane 2018-10-22
Zohar Biber
+
−
Zohar Biber
Israel
PDF (English)
Jak cytować
Biber, Z. (2018). Parental involvement in school-ways of communications between teachers and parents.
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
, (20), 331–348. https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.17
Formaty cytowań
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
Harvard
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Pobierz cytowania
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Abstrakt
.
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.17
PDF (English)
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się