OPIS CZASOPISMA
Czasopismo naukowe poświęcone problemom współczesnej pedagogiki specjalnej, łączącej wiedzę z obszaru nauk humanistycznych, społecznych i medycznych. Jego zadaniem jest szeroko rozumiana wymiana myśli, poglądów dotyczących wykluczenia społecznego, marginalizacji, nierówności społecznych, kulturowych, wszystkich rodzajów niepełnosprawności oraz uwypuklenie konieczności indywidualnej, wieloprofilowej diagnozy rozwoju człowieka w ciągu życia, rozpoznania specjalnych potrzeb edukacyjnych, określania indywidualnie pojmowanych obszarów i płaszczyzn edukacji, rehabilitacji, wczesnego wspomagania i społecznego wsparcia.

INDEKSOWANE W: Google Scholar; WorldCat
WSKAŹNIKI OCENY CZASOPISMA:
MNiSW: 20
DOI: 10.14746/ikps
ISSN: 2300-391X
PRACE PUBLIKOWANE W CZASOPIŚMIE OD  2016 r. DOSTĘPNE SĄ NA LICENCJI CREATIVE COMMONS:
CC_by-nd/3.0

Aktualizacja platformy PRESSto

2019-12-10

W dniach 11- 20.12.2019r. będzie przeprowadzana aktualizacja platformy PRESSto oraz dostosowanie interfejsu witryny do kolejnej wersji systemu OJS3. W związku z tymi pracami uprzejmie prosimy o o niewprowadzanie nowych artykułów i kont użytkowników. Przerwa w działaniu będzie dotyczyła również obsługi pełnego procesu redakcyjnego. Przepraszamy za powstałe utrudnienia.

Z poważaniem,

Redakcja PRESSto

Finansowanie czasopisma

2019-02-01


„Tłumaczenie zawartości 8 numerów czasopisma "Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej" na język angielski i ich wydanie - zadanie finansowane w ramach umowy 792/P-DUN/2017 ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę”.

Finansowanie czasopisma

2018-12-29

Wdrożenie procedur zabezpieczających oryginalność publikacji naukowych w czasopiśmie „Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej” oraz unowocześnienie i przystosowanie do zamieszczania tekstów anglojęzycznych na stornie internetowej czasopisma – zadanie finansowane w ramach umowy nr 703/P-DUN/2018 ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę.

Nr 21 (2018)

Opublikowane: 2019-01-07

Wprowadzenie

Magdalena Olempska-Wysocka

7-10

Wyświetl wszystkie numery