Nr 33 (2021)
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 33 (2021)
Opublikowany 2021 czerwca 15
ARTYKUŁY
Marzena Buchnat
7-20
Oczekiwania i doświadczenia wsparcia rodziców dzieci z niepełnosprawnością
https://doi.org/10.14746/ikps.2021.33.01
PDF
Julia Kisielewska
21-32
Kompetencje pedagoga w responsywnych oddziaływaniach a efektywność terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
https://doi.org/10.14746/ikps.2021.33.02
PDF
Krzysztof A. Wojcieszek
33-48
Ewentualna przydatność procedur uniwersalnych w pracy z grupami podwyższonego ryzyka. Na przykładzie recepcji programu profilaktycznego „Smak życia, czyli debata o dopalaczach”
https://doi.org/10.14746/ikps.2021.33.03
PDF
Monika Kaźmierczak
49-64
Strategie komunikacyjne minimalnie werbalnych dzieci rozpoczynających edukację przedszkolną
https://doi.org/10.14746/ikps.2021.33.04
PDF
Mateusz Szurek
65-80
Kreatywność językowa dzieci w wieku przedszkolnym
https://doi.org/10.14746/ikps.2021.33.05
PDF
Marta Zawichrowska
81-91
The use of the C-eye system in communication and education of children
https://doi.org/10.14746/ikps.2021.33.06
PDF (English)
Izabela Ejsmunt-Wieczorek
93-104
Improving the process of auditory processing and speech decoding using the Neuroflow method in an 11-year-old CAPD patient
https://doi.org/10.14746/ikps.2021.33.07
PDF (English)
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się