Trudna droga do Europy przez program Sokrates-Erasmus
PDF

Jak cytować

Toeplitz, Z. (2016). Trudna droga do Europy przez program Sokrates-Erasmus. Nauka I Szkolnictwo Wyższe, (2(10), 98–103. Pobrano z https://pressto.amu.edu.pl/index.php/nsw/article/view/4397

Abstrakt

W artykule przedstawiono założenia oraz jedną z przesłanek reformy dydaktyki, związanej z wprowadzaniem punktowego systemu zaliczania zajęć: podstawowym wymaganiem stawianym uczelniom ubiegającym się o uczestnictwo w programie Unii Europejskiej Sokrates-Erasmus jest podporządkowanie zaliczeń Europejskiemu Systemowi Transferu Punktów. Autorka omawia ponadto stan zaawansowania prac nad wprowadzeniem systemu punktów przeliczeniowych w poszczególnych typach uczelni oraz na różnych kierunkach studiów. Źródło informacji stanowią dane zgromadzone przez Biuro Programu Tempus na podstawie ankiety wysłanej do wszystkich uczelni na początku 1997 r.

PDF