Zwierciadło naszej rzeczywistości. O maskach covidowych nie tylko w pandemicznym kontekście
PDF

Jak cytować

Tomaszewska, G. B. (2023). Zwierciadło naszej rzeczywistości. O maskach covidowych nie tylko w pandemicznym kontekście. Polonistyka. Innowacje, (16), 177–186. https://doi.org/10.14746/pi.2022.16.14

Abstrakt

-

https://doi.org/10.14746/pi.2022.16.14
PDF

Bibliografia

Archipelag (nie tylko) dobrych myśli, 2020, Ratajczak M. (red.), Poznań.

Bakuła Kordian, 2017, Niestabilność i samoorganizacja w odniesieniu do nauczania języka polskiego i literatury, w: Bakuła K., Heck D. (red.), Efekt motyla 3. Od teorii chaosu deterministycznego do indeterminizmu praktyki literackiej i artystycznej, Kraków, s. 39-48.

Budrewicz Zofia, Sienko Maria, 2008, Uczeń jako odbiorca w podręcznikach do kształcenia literackiego i językowego dla szkół zawodowych, w: Kwiatkowska-Ratajczak M., Wantuch W. (red.), Między szkołą a uniwersytetem. Odbiorcy w nowych podręcznikach dla reformującej się szkoły, Poznań,s. 183-192.

Drenda Olga, 2022, Dywersja komiczna, „Tygodnik Powszechny”, 20.03, s. 92-95.

Głażewska Ewa, Karwatowska Małgorzata, 2021, Maska w czasach zarazy. Covidowe wizerunki masek – typologie i funkcje, Lublin.

Karwatowska Małgorzata, Tymiankin Leszek, 2020, Wśród stereotypów i tekstów kultury. Studia lingwistyczne, Lublin.

Kłakówna Zofia Agnieszka, 2016, Język polski. Wykłady z dydaktyki, Kraków.

Kowalikowa Jadwiga, 2004, Kształcenie językowe. Teoria dla praktyki, w: Janus-Sitarz A, (red.), Polonista w szkole. Podstawy kształcenia nauczyciela polonisty, Kraków, s. 85-139.

Kształcenie sprawności językowej i komunikacyjnej: obraz badań i działań dydaktycznych, 2005, Uryga Z., Sienko M., (red.), Kraków. Kwiatkowska-Ratajczak Maria, 2021, Docenić szkołę. Dydaktyczna teoria i metodyczna praktyka, Poznań.

Niesporek-Szamburska Bernadetta, 2017, O nowej koncepcji kształcenia językowego, „Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego”, t. 26, s. 295-302.

Szymańska Marta, 2016, Między nauką o języku a nauczaniem języka. Koncepcje kształcenia językowego na przełomie XX i XXI wieku, Kraków.