OPIS CZASOPISMA
Czasopismo ukazuje ścisły związek między praktyką nauczania a teorią dydaktyczną wyprowadzoną z namysłu nad istotą edukacji polonistycznej. Przybliża różnorodne konteksty (literaturoznawcze, językoznawcze, kulturoznawcze itp.), które warto uczynić punktami odniesienia w projektowaniu procesu kształcenia; łączy refleksję nad współczesną oraz dawną dydaktyką szkolną i akademicką.

INDEKSOWANE W: ERIH PLUS, CEJSH (The Central European Journal Of Social Sciences And Humanities), Google Scholar, PKP Index; Primo; WorldCat

WSKAŹNIKI OCENY CZASOPISMA:

ISSN: 2450-6435
 
LICENCJA:
Licencja Creative Commons
Publikacje w czasopiśmie" Polonistyka. Innowacje" dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.

Nr 13 (2021)

Opublikowane: 2021-05-31

"Lekcje odwagi, lekcje lepszego jutra..."

Katarzyna Kuczyńska-Koschany, Agata Patalas

1-4

Sprawozdanie z seminarium i panelu dyskusyjnego

Marcin Sieradzki, Gabriela Bakunowicz, Kinga Białek

203-210

Wyświetl wszystkie numery