Nr 18 (2023)
Polonistyka. Innowacje
Polonistyka. Innowacje
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 18 (2023)
Opublikowany lutego 29, 2024
Pełny numer
PDF
Wstęp
Beata Przymuszała
1-4
Literatura, terapia, społeczeństwo, edukacja
https://doi.org/10.14746/pi.2023.18.1
PDF
Teksty i konteksty
Monika Ładoń
5-22
Wobec terapii. Pacjentki w najnowszej prozie kobiet
https://doi.org/10.14746/pi.2023.18.2
PDF
Bernadetta Żynis
23-36
Asystować umieraniu. Przypadek Świderskiego
https://doi.org/10.14746/pi.2023.18.3
PDF
Agnieszka Czyżak
37-50
Intensywność utekstowiona – strategie autoterapeutyczne po śmierci matki
https://doi.org/10.14746/pi.2023.18.4
PDF
Małgorzata Okupnik
51-66
Mykofilia, mykopedagogika i mykoterapia w autobiografii żałobnej Long Litt Woon
https://doi.org/10.14746/pi.2023.18.5
PDF
Agnieszka Rydz
67-80
Koncepcja logoterapii Viktora E. Frankla jako możliwość leczenia sensem
https://doi.org/10.14746/pi.2023.18.6
PDF
Katarzyna Wądolny-Tatar
81-102
Terapia międzypokoleniowej narracji w Stanie splątania Roksany Jędrzejewskiej-Wróbel. Studium relacji
https://doi.org/10.14746/pi.2023.18.7
PDF
W stronę ucznia i studenta
Agnieszka Kwiatkowska
103-114
Umiesz czytać? Psychoedukacyjny potencjał powieści Emilii Kiereś
https://doi.org/10.14746/pi.2023.18.8
PDF
Kamila Berthold
115-126
Dzieci „piszą” stan wojenny, dorośli „przepracowują” traumy. Pamięć stanu wojennego w świetle teorii Dominicka LaCapry
https://doi.org/10.14746/pi.2023.18.9
PDF
Anna Krall
127-142
Anna Świrszczyńska – poetka terapeutyczna?
https://doi.org/10.14746/pi.2023.18.10
PDF
Maria Skoczyńska
143-160
Nie na miejscu. Strategie dysocjacyjne w poezji Karin Boye i Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej
https://doi.org/10.14746/pi.2023.18.11
PDF
Mirosław Grzegórzek
161-172
Podmiotowe strategie antropopoznawcze w charakteryzowaniu postaci
https://doi.org/10.14746/pi.2023.18.12
PDF
Beata Prościak, Marcin Prościak, Renata Suszyło-Martula, Małgorzata Sroka
173-188
O niedoskonałościach ChatGPT i wątpliwym wykorzystaniu go w obecnym kształcie technologicznym w nauczaniu języka polskiego oraz w badaniach naukowych
https://doi.org/10.14746/pi.2023.18.13
PDF
Grażyna Tomaszewska
189-196
Ludzkie i prawdziwie bliskie. Pamięci prof. dr hab. Swietłany Musijenko
https://doi.org/10.14746/pi.2023.18.15
PDF
Laboratorium metodyczne nr 18
Anna Marko
197-215
Antropologiczna potrzeba uczenia się – projekt dydaktyczny dla szkoły ponadpodstawowej
https://doi.org/10.14746/pi.2023.18.14
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się