OPIS CZASOPISMA
Czasopismo ukazuje ścisły związek między praktyką nauczania a teorią dydaktyczną wyprowadzoną z namysłu nad istotą edukacji polonistycznej. Przybliża różnorodne konteksty (literaturoznawcze, językoznawcze, kulturoznawcze itp.), które warto uczynić punktami odniesienia w projektowaniu procesu kształcenia; łączy refleksję nad współczesną oraz dawną dydaktyką szkolną i akademicką.

INDEKSOWANE W: PKP Index; Primo; WorldCat; Google Scholar

WSKAŹNIKI OCENY CZASOPISMA:

DOI: 10.14746/pi

ISSN: 2450-6435

Aktualizacja platformy PRESSto

2019-12-10

W dniach 11- 20.12.2019r. będzie przeprowadzana aktualizacja platformy PRESSto oraz dostosowanie interfejsu witryny do kolejnej wersji systemu OJS3. W związku z tymi pracami uprzejmie prosimy o o niewprowadzanie nowych artykułów i kont użytkowników. Przerwa w działaniu będzie dotyczyła również obsługi pełnego procesu redakcyjnego. Przepraszamy za powstałe utrudnienia.

Z poważaniem,

Redakcja PRESSto

Nr 11 (2020)

Opublikowane: 2020-05-27

Wielogłosowa szkoła obywatelskiego myślenia

Anita Gis, Maria Kwiatkowska-Ratajczak

1-3

"Polonistyka. Innowacje" nr 12 - zaproszenie do publikacji

Krzysztof Koc, Maria Kwiatkowska-Ratajczak, Mirosław Wobalis

5-6

Wyświetl wszystkie numery