Abstrakt
-
Bibliografia
Floridi Luciano, Chiriatti Massimo, 2020, GPT-3: Its Nature, Scope, Limits, and Consequences, „Minds and Machines” R. 30, s. 681-694. DOI: https://doi.org/10.1007/s11023-020-09548-1
Gray Sandra Leaton, 2020, Artificial Intelligence in Schools: Towards a Democratic Future, „London Review of Education” R. 18, nr 2, s. 163-177. DOI: https://doi.org/10.14324/LRE.18.2.02
Kupisiewicz Czesław, 2005, Podstawy dydaktyki, Warszawa.
Southgate Erica, Blackmore Karen, Pieschl Stephanie, Grimes Susan, McGuire Jessey, Smithers Kate, 2018, Artificial Intelligence and Emerging Technologies in Schools, Newcastle (Australia), University of Newcastle.
Żeber-Dzikowska Ilona, Reczyńska Daria, Cisło Łukasz, 2016, Nauczyciel wobec wyzwań edukacyjnych XXI wieku, „Społeczeństwo. Edukacja. Język”, t. 1, s. 95-104.
Licencja
Prawa autorskie (c) 2023 Jonasz Michalak, Karolina Tonak, Daria Wojcieszak
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.