Jak Bolesław Prus skorzystałby z ChatuGPT? Opowieść multimedialna stworzona przy wsparciu sztucznej inteligencji
PDF

Jak cytować

Michalak, J., Tonak, K., & Wojcieszak, D. (2023). Jak Bolesław Prus skorzystałby z ChatuGPT? Opowieść multimedialna stworzona przy wsparciu sztucznej inteligencji. Polonistyka. Innowacje, (17), 203–212. https://doi.org/10.14746/pi.2023.17.16

Abstrakt

-

https://doi.org/10.14746/pi.2023.17.16
PDF

Bibliografia

Floridi Luciano, Chiriatti Massimo, 2020, GPT-3: Its Nature, Scope, Limits, and Consequences, „Minds and Machines” R. 30, s. 681-694. DOI: https://doi.org/10.1007/s11023-020-09548-1

Gray Sandra Leaton, 2020, Artificial Intelligence in Schools: Towards a Democratic Future, „London Review of Education” R. 18, nr 2, s. 163-177. DOI: https://doi.org/10.14324/LRE.18.2.02

Kupisiewicz Czesław, 2005, Podstawy dydaktyki, Warszawa.

Southgate Erica, Blackmore Karen, Pieschl Stephanie, Grimes Susan, McGuire Jessey, Smithers Kate, 2018, Artificial Intelligence and Emerging Technologies in Schools, Newcastle (Australia), University of Newcastle.

Żeber-Dzikowska Ilona, Reczyńska Daria, Cisło Łukasz, 2016, Nauczyciel wobec wyzwań edukacyjnych XXI wieku, „Społeczeństwo. Edukacja. Język”, t. 1, s. 95-104.