Przesyłanie tekstów
Wytyczne dla autorów
Zgłoszenia
Redakcja czasopisma przyjmuje zgłoszenia nowych propozycji artykułów do dnia 30 czerwca każdego roku. Osoby zainteresowane publikacją zapraszamy do zgłaszania prac drogą elektroniczną na adres: ppuam@amu.edu.pl. Objętość nadesłanego tekstu powinna mieścić się w przedziale 20 000 – 40 000 znaków. Do artykułu należy dołączyć streszczenie w języku angielskim o objętości 600 – 1000 znaków, słowa kluczowe, bibliografię oraz wykaz skrótów. Prosimy również o załączenie krótkiej informacji o autorze oraz specjalności naukowej, do której można zaklasyfikować proponowany artykuł. Obligatoryjnym elementem zgłoszenia jest także oświadczenie autora na temat oryginalności pracy, udziału poszczególnych współautorów oraz ghost-writingu, dostępne do pobrania na stronie internetowej.
Edycja nadesłanego tekstu
Prace zgłoszone do publikacji powinny być przygotowane w formie odpowiadającej dotychczasowym numerom czasopisma, opublikowanym na stronie internetowej.
Redakcja językowa
Prace zakwalifikowane do druku poddawane są szczegółowej redakcji językowej, przeprowadzanej przez native speakerów. Autorzy prac proszeni są więc o nadsyłanie tekstów, prezentujących wysoki poziom językowy.
Prawa autorskie i licencja
Artykuły zamieszczone w czasopiśmie czasopiśmie są publikowane w otwartym dostępie. Autorzy, którzy zgłaszają pracę do druku są zobowiązani do zaakceptowania warunków, prezentowanych na stronie internetowej i nie otrzymują wynagrodzenia.
Procedury dotyczące autorstwa prac
Redakcja czasopisma ustanowiła procedury, dotyczą oryginalnego charakteru zgłaszanych prac, udziału współautorów oraz ghost-writingu.