Dorota Połowniak-Wawrzonek, Wpływ mediów na współczesną polską frazeologię, Wydawnictwo Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego, Kielce 2010, ss. 399
Okładka czasopisma Poznańskie Studia Polonistyczne. Seria Językoznawcza, tom 19, nr 1, rok 2012
PDF

Jak cytować

Bąba, S. (2012). Dorota Połowniak-Wawrzonek, Wpływ mediów na współczesną polską frazeologię, Wydawnictwo Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego, Kielce 2010, ss. 399. Poznańskie Studia Polonistyczne. Seria Językoznawcza, 19(1), 223–225. https://doi.org/10.14746/pspsj.2012.19.1.16

Liczba wyświetleń: 243


Liczba pobrań: 271

https://doi.org/10.14746/pspsj.2012.19.1.16
PDF