Sprawozdanie z XXXVII Letniej Szkoły Młodych Pedagogów i Pedagożek im. Marii Dudzikowej Komitetu Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk . O pamięci, (nie)pamiętaniu i (nie)pamiętliwości; pamięć jako kategoria pedagogiczna, 8–13.09.2024, Łódź
Okładka czasopisma Rocznik Pedagogiczny, tom 47, rok 2024, tytuł Rocznik Pedagogiczny
PDF

Jak cytować

Jarota, M., & Kroczak, H. (2024). Sprawozdanie z XXXVII Letniej Szkoły Młodych Pedagogów i Pedagożek im. Marii Dudzikowej Komitetu Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk . O pamięci, (nie)pamiętaniu i (nie)pamiętliwości; pamięć jako kategoria pedagogiczna, 8–13.09.2024, Łódź. Rocznik Pedagogiczny, 47, 249–256. https://doi.org/10.14746/rp.2024.47.16
https://doi.org/10.14746/rp.2024.47.16
PDF

Bibliografia

Czerepaniak-Walczak M., Bochno E. 2024. Komunikat XXXVII Letniej Szkoły Młodych Pedagogów i Pedagożek im. Marii Dudzikowej, https://www.uni.lodz.pl/letnia-szkola-mlodych-pedagogow-i-pedagozek, dostęp: 08.04.2025.

Tomas, I. 2016. Sprawozdanie z XXX Letniej Szkoły Młodych Pedagogów. "Parezja" (2016, nr 2, s. 180-187), DOI: 10.15290/parezja.2016.06.14. DOI: https://doi.org/10.15290/parezja.2016.06.14