Luke K. Fryer,Luke K. Fryer, H. Nicholas Bovee, Wspieranie motywacji studentów dla e-learningu: rola nauczycieli, "The Internet and Higher Education" 2016, vol 30

Main Article Content

Monika Kotowska-Lewińska

Abstrakt

Luke K. Fryer, H. Nicholas Bovee, Supporting Students’ Motivation for E-learning: Teachers Matter On and Offine (Wspieranie motywacji studentów dla e-learningu: rola nauczycieli), "The Internet and Higher Education" 2016, vol 30

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

Jak cytować
Kotowska-Lewińska, M. (2019). Luke K. Fryer,Luke K. Fryer, H. Nicholas Bovee, Wspieranie motywacji studentów dla e-learningu: rola nauczycieli, "The Internet and Higher Education" 2016, vol 30. Studia Prawa Publicznego, (3(15), 223-225. https://doi.org/10.14746/spp.2016.3.15.12
Dział
Przegląd Piśmiennictwa - Przegląd wybranych czasopism zagranicznych