Luke K. Fryer,Luke K. Fryer, H. Nicholas Bovee, Wspieranie motywacji studentów dla e-learningu: rola nauczycieli, "The Internet and Higher Education" 2016, vol 30
PDF

Jak cytować

Kotowska-Lewińska, M. (2019). Luke K. Fryer,Luke K. Fryer, H. Nicholas Bovee, Wspieranie motywacji studentów dla e-learningu: rola nauczycieli, "The Internet and Higher Education" 2016, vol 30. Studia Prawa Publicznego, (3(15), 223–225. https://doi.org/10.14746/spp.2016.3.15.12

Abstrakt

Luke K. Fryer, H. Nicholas Bovee, Supporting Students’ Motivation for E-learning: Teachers Matter On and Offine (Wspieranie motywacji studentów dla e-learningu: rola nauczycieli), "The Internet and Higher Education" 2016, vol 30

https://doi.org/10.14746/spp.2016.3.15.12
PDF

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.