Pressto.

Nagłowek strony

Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 40, Nr 1 (2013) Approaches to describing and analyzing classroom communication Abstrakt  PDF
Magdalena Aleksandrzak
 
Vol 41, Nr 1 (2014) LISST: Fremdsprachenlehren und -lernen mit IT Abstrakt
Sambor Grucza, Paweł Szerszeń
 
Vol 37 (2011) Problems and challenges in teaching and learning speaking at advanced level Abstrakt  PDF
Magdalena Aleksandrzak
 
Vol 38 (2011) Analyzing types of classroom interaction in CLIL Abstrakt  PDF
Katarzyna Papaja
 
Vol 43, Nr 2 (2016) L’exploitation d’outils d’observation et d’évaluation élaborés pour les discussions asynchrones dans l’enseignement de l’expression argumentative en langue étrangère. Use of observation and evaluation tools elaborated for online discussions in teaching and learning argumentative tasks. Abstrakt
Joanna Górecka
 
Vol 43, Nr 1 (2016) Multimodale Analyse von Interaktion im fremdsprachlichen Klassenzimmer. Multimodal analysis of interaction in a foreign language class. Abstrakt
Sabine Hoffmann
 
1 - 6 z 6 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.



    Metadata from Crossref logo       Crossref Similarity Check logo