Poziom zaawansowania zarządzania strategicznego w polskich uczelniach publicznych w świetle badań pilotażowych
Main Article Content
Abstrakt
Autorka przedstawia wyniki badań empirycznych przeprowadzonych w ramach badań własnych zatytułowanych „Koncepcje zarządzania strategicznego w organizacjach nie nastawionych na zysk” realizowanych w latach 2008-2009 w Szkole Głownej Handlowej w Warszawie. Celem opracowania jest zaprezentowanie wynikow badań pilotażowych stopnia i zakresu stosowania zarządzania strategicznego przez publiczne szkoły wyższe, a przede wszystkim poszerzenie wiedzy na temat poszczegolnych grup interesariuszy organizacji, procesu decyzyjnego zachodzącego w procesie planowania, formułowania, wdrażania i weryfikacji strategii, a także stosowanych metod i narzędzi analizy strategicznej oraz formułowania strategii.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
Jak cytować
Korpus, J. (2010). Poziom zaawansowania zarządzania strategicznego w polskich uczelniach publicznych w świetle badań pilotażowych. Nauka I Szkolnictwo Wyższe, (1-2(35-36), 75-86. Pobrano z https://pressto.amu.edu.pl/index.php/nsw/article/view/3188
Dział
Oryginalny artykuł naukowy
Referencje
- Pierścionek Z. 2007 Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
- Pierścionek Z. 2009 Warunki wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw, referat na konferencję Katedry Zarządzania Strategicznego i Instytutu Przedsiębiorczości Szkoły Głównej Handlowej,
- Warszawa, 16 listopada 2009 (http://www.sgh.waw.pI/katedry/kzs/Konferencja/1 ,%20Zdzislaw%
- Pierscionek.pdf).
- Rybak M. 2004 Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
- Savage G.T. i in. 1991 Strategies forAssessing and Managing Organizational Stakeholders, „Academy of Management Executive”, nr 5.