Abstrakt
Autorka przedstawia wyniki badań empirycznych przeprowadzonych w ramach badań własnych zatytułowanych „Koncepcje zarządzania strategicznego w organizacjach nie nastawionych na zysk” realizowanych w latach 2008-2009 w Szkole Głownej Handlowej w Warszawie. Celem opracowania jest zaprezentowanie wynikow badań pilotażowych stopnia i zakresu stosowania zarządzania strategicznego przez publiczne szkoły wyższe, a przede wszystkim poszerzenie wiedzy na temat poszczegolnych grup interesariuszy organizacji, procesu decyzyjnego zachodzącego w procesie planowania, formułowania, wdrażania i weryfikacji strategii, a także stosowanych metod i narzędzi analizy strategicznej oraz formułowania strategii.
Bibliografia
Pierścionek Z. 2007 Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Pierścionek Z. 2009 Warunki wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw, referat na konferencję Katedry Zarządzania Strategicznego i Instytutu Przedsiębiorczości Szkoły Głównej Handlowej,
Warszawa, 16 listopada 2009 (http://www.sgh.waw.pI/katedry/kzs/Konferencja/1 ,%20Zdzislaw%
Pierscionek.pdf).
Rybak M. 2004 Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Savage G.T. i in. 1991 Strategies forAssessing and Managing Organizational Stakeholders, „Academy of Management Executive”, nr 5.