Abstract
The method of work is the TCI- Living Learning, a useful pedagogical model that enables introduction of realistic changes in the process of group teaching. Teaching is focused on participants' needs and interactions between them within a real situational context. In order to briefly characterize the specificity of this method of work we need to respect and take into consideration the strength, experience, talents, and capabilities of all the participants. The aim of the workshop is help in overcoming individual crises and barriers which stand in the way of harmonious functioning in the family and professional environment. The final change is not limited to the elimination of symptoms but is connected with giving the cured person a feeling of fulfillment and peace.References
Benedykt XVI, Jezus z Nazaretu, Kraków 2007.
Cohn R., Von der Psychoanalyse zur Themenzentrierte Interaktion. Von der Behandlug einzelner zu einer Pedagogik für alle, Stuttgart 1975.
Die Themenzentrierte Interaktion – System Interakcji Tematycznej, Cohn, 1975.
Gebert K., Komentarze do Tory, Kraków 2004.
Jan Paweł II, Redemptor hominis.
Komisja Doktrynalna Międzynarodowej Służby Katolickiej Odnowy Charyzmatycznej, Wskazówki do posługi modlitwą o uzdrowienie, Łódź 2008.
Medytacje wg metody św. Alfonsa de Liguori.
Müller J., Mach mich sehend. Psychsomatische Heilung in der Bibel, in: P. Raab, Psychologie hilft glauben, Wien 1990.
Prager D., Happiness Is a Serious Problem, New York – London – Toronto – Sydney 1999.
Przedsiębiorczość – aspekty wewnętrzne i zewnętrzne, w: Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości i innowacji, red. T. Pałaszewska-Reindl, T. Szot-Gabryś, Kielce 2008.
Roberts M.S., Cuda Jezusa, Poznań 2008.
Rowse A.L., Anglia w epoce elżbietańskiej, Warszawa 1975.
Stolica Apostolska, Katechizm Kościoła Katolickiego, 1994.
Strona internetowa: www.cadr.redemptor.pl
Strona internetowa: www.jozefszopinski.pl
Szopiński J., Creativity in Managers, Kielce 2007.
Szopiński J., Kreatywność menedżerów a ich funkcjonowanie rodzinne osobowościowe i zawodowe, Kraków 2004.
Szopiński J., Wewnętrzne bariery kariery zawodowej kobiet, w: Nowa ekonomia a społeczeństwo,
red. S. Partycki, Lublin 2006.
Szopiński J.,Educational Innovations in Inspiring the Fullness of Hulman Potential, in: Y. Taizir (ed.), Exellent Education (in press), 2011.
Thomas L., Alkire J., Posługa uzdrowienia. Podręcznik, Łódź 2007.
License
Autorzy
Autorzy tekstów przyjętych do publikacji w czasopiśmie Teologia i Moralność są zobowiązani do wypełnienia, podpisania i odesłania na adres redakcji umowy o udzielenie nieodpłatnej licencji do utworów, z zobowiązaniem do udzielania sublicencji CC.
Zgodnie z umową, autorzy tekstów opublikowanych w czasopiśmie Teologia i Moralność udzielają Uniwersytetowi im. Adama Mickiewicza w Poznaniu niewyłącznej i nieodpłatnej licencji oraz zezwalą na użycie sublicencji Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0).
Autorzy zachowują prawa do dalszego, swobodnego rozporządzania utworem.
Użytkownicy
Zainteresowani użytkownicy internetu uprawnieni są do korzystania z utworów opublikowanych w Teologii i Moralności pod następującymi warunkami:
- uznanie autorstwa - obowiązek podania wraz z rozpowszechnionym utworem, informacji, o autorstwie, tytule, źródle (odnośniki do oryginalnego utworu, DOI) oraz samej licencji;
- bez tworzenia utworów zależnych - utwór musi być zachowany w oryginalnej postaci, nie można bez zgody twórcy rozpowszechniać np. tłumaczeń, opracowań.
Inne
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zachowuje prawo do czasopisma jako całości (układ, forma graficzna, tytuł, projekt okładki, logo itp.).