Tom 3 Nr 2 (2014)
Filozofia Publiczna i Edukacja Demokratyczna
Filozofia Publiczna i Edukacja Demokratyczna
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Tom 3 Nr 2 (2014)
Opublikowany 14 września 2014
Spis treści
. .
1-3
Spis treści
PDF
Spotkania
Shaogang Yang
6-17
The Cultivation of Global Citizen with High Quality: A Time Mission of Chinese Higher Education
https://doi.org/10.14746/fped.2014.3.2.13
PDF (English)
Khangembam Romesh
18-35
Moral Elements in the Ethical Code of Buddhism
https://doi.org/10.14746/fped.2014.3.2.14
PDF (English)
Lei Kang, Anne Rubienska, Yang Shaogang, Zheng Tie, Qiu Ying
36-56
Learning Global Citizenship Skills in a Democratic Setting: An Analysis of the Efficacy of a Moral Development Method Applied in China
https://doi.org/10.14746/fped.2014.3.2.15
PDF (English)
Karolina M. Cern
57-68
On the Intrinsic Correlation Between Public Legitimation of Democratic Law and Discursive Competencies of Citizens
https://doi.org/10.14746/fped.2014.3.2.16
PDF (English)
Dylematy moralnoprawne pomiędzy powinnością i zobowiązaniem a tożsamością
Jerzy Zajadło
70-96
Orzecznictwo sądów amerykańskich w sprawach niewolnictwa – pomiędzy formalizmem a subwersją
https://doi.org/10.14746/fped.2014.3.2.17
PDF
Wioletta Jedlecka
97-110
Pojęcie „dysocjacji” – zagadnienia podstawowe
https://doi.org/10.14746/fped.2014.3.2.18
PDF
Anna Lisowska
111-138
Ograniczenie autonomii jednostki, a może ochrona konstytucyjnych praw i wolności człowieka? Normatywne aspekty stosowania „przymusu bezpośredniego” w psychiatrii
https://doi.org/10.14746/fped.2014.3.2.19
PDF
Joanna Dutka
139-160
Przemoc wobec kobiet i kobieca agresja w kontekście ról płciowych i mylnego uznania („misrecognition”)
https://doi.org/10.14746/fped.2014.3.2.20
PDF
Marcin Byczyński
161-178
Intersubiektywne uznanie, czyli personalizacja podmiotu
https://doi.org/10.14746/fped.2014.3.2.21
PDF
Zagadnienia edukacji oraz etyki demokratycznej
Joanna Helios
180-198
Edukacja domowa – kilka uwag w kontekście dyskursu o edukacji demokratycznej
https://doi.org/10.14746/fped.2014.3.2.22
PDF
Tomasz Sochański
199-217
Rozum w służbie polityki, czyli demokracja i oświata w myśli markiza de Condorcet
https://doi.org/10.14746/fped.2014.3.2.23
PDF
Paweł Skuczyński
218-236
Etyka urzędników czy etyka administracji publicznej? Uwagi na tle książki Tomasza Barankiewicza „W poszukiwaniu modelu standardów etycznych administracji publicznej w Polsce”
https://doi.org/10.14746/fped.2014.3.2.24
PDF
Prawa człowieka
Bartosz Wojciechowski
238-252
Prawa człowieka. Zagadnienia podstawowe
https://doi.org/10.14746/fped.2014.3.2.25
PDF
Kronika
Marta Zuzanna Huk
254-257
Jak Instytut Filozofii UAM celebrował Światowy Dzień Filozofii UNESCO
PDF
Marta Szymanowska
258-263
Otwarte ogólnokrajowe seminaria z filozofii i teorii prawa „Potestas Iudicandi”
PDF
Marta Zuzanna Huk
264-267
O roli dylematów moralnych w edukacji, czyli idea zajęć na „Kolorowym Uniwersytecie”
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się