Ewa Szczęsna, Poetyka mediów. Polisemiotyczność, digitalizacja, reklama
Journal cover Przestrzenie Teorii, no. 12, year 2009
PDF (Język Polski)

How to Cite

Wysłouch, S. (2009). Ewa Szczęsna, Poetyka mediów. Polisemiotyczność, digitalizacja, reklama. Przestrzenie Teorii, (12), 313–320. https://doi.org/10.14746/pt.2009.12.14

Abstract

A review
https://doi.org/10.14746/pt.2009.12.14
PDF (Język Polski)

References

W. Godzic, Film i metafora. Pojęcie metafory w historii myśli filmowej, Katowice 1984.

M.R. Mayenowa, Porównanie niektórych możliwości tekstów słownych i wizualnych ikonicznych, [w:] Semiotyka i struktura tekstu, red. M.R. Mayenowa, Wrocław 1973.

Próba analizy niektórych znaków wizualnych, [w:] M.R. Mayenowa, Poetyka teoretyczna, Wrocław 1979.

J. Ziomek, Metafora i metonimia. Refutacje i propozycje, „Pamiętnik Literacki” 1984, z. 1.

Wizualność metafory, [w:] Miejsca wspólne, red. E. Balcerzan, S. Wysłouch, Warszawa 1984; Przedruk w: S. Wysłouch, Literatura a sztuki wizualne, Warszawa 1994.

A. Okopień-Sławińska, O postaciach znaczenia wypowiedzi, [w:] taż, Semantyka wypowiedzi poetyckiej (Preliminaria), Wrocław 1985.

Kulturowa teoria literatury. Główne pojęcia i problemy, red. M.P. Markowski, R. Nycz, Kraków 2006.