No. 72 (2024)
Studia Edukacyjne
Studia Edukacyjne
Home
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
PRESSto.
Register
Login
Change the language. The current language is:
EN
PL
PRESSto.
Register
Login
Change the language. The current language is:
EN
PL
No. 72 (2024)
Published 2024 October 23
STUDIES AND DISSERTATIONS
Małgorzata Cywińska
7-17
Fostering a “Culture of Conflict” among Children
https://doi.org/10.14746/se.2024.72.1
PDF
Karina Leksy, Agnieszka Skowrońska-Pućka, Joanna Nawój-Połoczańska
19-33
Implementation of Health Education in Primary and Secondary Schools from the Perspective of Students’ Experiences and Evaluations
https://doi.org/10.14746/se.2024.72.2
PDF (Język Polski)
Hanna Kubiak , Ewa Kubiak
35-52
[The Care System for Young Children in Denmark from the Perspective of Peo- ple Considering Emigration
https://doi.org/10.14746/se.2024.72.3
PDF (Język Polski)
Anna Ratajczak
53-67
Supporting the Emotional and Social Development of Young Children and Their Potential to Build Mental Resilience
https://doi.org/10.14746/se.2024.72.4
PDF (Język Polski)
Marek Białokur , Karolina Biedka , Dariusz Gołębiowski
69-82
The Elections of June 1989 in Contemporary History Textbooks for Primary Schools
https://doi.org/10.14746/se.2024.72.5
PDF (Język Polski)
Roksana Pilawska-Gronostaj
83-97
Miss Addams: Contemporary Identity on the Edge. On the Attitude of the Protagonist of the Wednesday Show
https://doi.org/10.14746/se.2024.72.6
PDF (Język Polski)
Zdeňka Braumová, Pavel Kliment
99-111
Reflections on Inclusion. An Essay on Ideological Contradiction, Expectations and a Search for Meaning
https://doi.org/10.14746/se.2024.72.7
PDF
Monika Jerzyk
113-141
A Person with Profound Intellectual and Multiple Disabilities as a Participant in Interaction
https://doi.org/10.14746/se.2024.72.8
PDF (Język Polski)
Anna Wilk
143-160
Legal Education in Secondary School
https://doi.org/10.14746/se.2024.72.9
PDF (Język Polski)
Janusz A. Majcherek
161-178
Controversies Surrounding the Concept of Maternal Instinct in the Face of Declining Fertility and Sexual Activity
https://doi.org/10.14746/se.2024.72.10
PDF (Język Polski)
Martyna F. Zachorska, Weronika Klon, Katarzyna Waszyńska
179-190
Levels of Acceptance Towards Feminitives Among AMU Students and Faculty Members. The Context of Gender and University Status
https://doi.org/10.14746/se.2024.72.11
PDF (Język Polski)
REVIEWES AND NOTES
Michał Klichowski
191-193
Karina Leksy, (2023). Znaczenie mediów społecznościowych dla samooceny i zachowań związanych z wyglądem ciała młodych dorosłych. Perspektywa społeczno-pedagogiczna. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, ss. 384
PDF (Język Polski)
SCIENTIFIC LIFE
Katarzyna Kabacińska-Łuczak
195-197
Sprawozdanie z XI Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu „Edukacja wczoraj, dziś i jutro”, zatytułowanej „Rola rodziny w edukacji – jaka była, jaka jest, jaka być powinna?”
PDF (Język Polski)
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here